Part 23

279 25 0
                                    

  " oppa jangan tinggalkan saya .. " ujar Hyeri lemah .. Hyeri terjatuh ke tanah .. lutut Hyeri lemah .. tidak mampu untuk berdiri .. Hyeri kuatkan semangat Hyeri untuk bangun .. lalu Hyeri mengejar D.O yang telah ditarik masuk ke dalam kereta .. "Hyeri! oppa mintak maaf .. oppa tak dapat jaga awak .. tapi percayalah .. oppa akan sayang awak sampai bila² .. Hyeri saranghae .. " jerit D.O .. kereta yang dinaiki D.O berlalu pergi .. " oppa !! oppa !! jangan tinggalkan saya .. please .. jangan tinggalkan saya .. " ujar Hyeri lemah .. air mata Hyeri semakin mengalir .. betapa hancurnya hati Hyeri ketika ini .. Hyeri terduduk lemah diatas jalan raya itu .. sekarang yang hanya Hyeri fikirkan adalah D.O .. D.O dan D.O .. Hyeri tidak sempat memberikan surat kepada D.O .. surat yang Hyeri tulis khas buat dia .. Hyeri sudah menjangka hal ini akan berlaku .. perlahan - lahan Hyeri mengeluarkan sehelai surat dari poket Hyeri lalu Hyeri membuka .. tiba² kereta meluncur laju dari arah kanan .. tidak sempat Hyeri melarikan diri , Hyeri dilanggar .. bammm !! Kepala Hyeri terhentak di kaca hadapan kereta itu .. darah mula membasahi tubuh Hyeri .. " D.O–ssi .. sa ..saranghae .. " ujar Hyeri perlahan dalam menahan kesakitan yang dilanda .. tiba² dunia Hyeri gelap .. Hyeri tidak sedarkan diri...

   BERSAMBUNG...

SETIA MENANTIMU (D.O FF)▶(COMPLETE)Where stories live. Discover now