Part 24

285 25 0
                                    

[ 3 BULAN BERLALU ]

Di Korea

  D.O duduk sambil termenung .. membernye yang lain hanya memerhatikan D.O .. D.O jadi sangat pendiam sejak kembali ke Korea .. dia sangat rindukan Hyeri .. e-mail yang dihantarnya langsung Hyeri tak balas .. dia amat risau dengan keadaan Hyeri .. sejak dia balik ke Korea Hyeri terus menyepi .. Chanyeol berlari masuk ke bilik latihan EXO .. dia duduk didepan D.O .. air matanya mengalir kerana merindui Hyeri .. " D.O–ssi .. " ujar Chanyeol .. dia tidak dapat lagi menahan kesedihannya apabila mendapat e-mail daripada omma Hyeri 3 bulan Hyeri di masukkan ke hospital .. Hyeri tidak dapat sedarkan diri .. pendarahan dalam kepala Hyeri teruk .. Hyeri kemalangan selepas mereka berangkat balik ke Korea .. member EXO yang lain terkejut melihat Chanyeol menangis .. Baekhyun segera memeluk Chanyeol untuk menenangkannya .. " Chanyeol-ahh .. wae ? Kenapa kau menangis nihh ? " soal Suho .. " Hyeri .. dia .. dia.." ujar Chanyeol...Suho  benar² sedih .. apabila terdengar nama Hyeri , D.O segera duduk disebelah Chanyeol .. " wae ?  kenapa dengan Hyeri ? Kenapa ? Kenapa ? bagitau aku cepat !! " D.O benar² risau kepada Hyeri .. hatinya berdebar² .. seperti ada sesuatu yang terjadi .. Chanyeol tidak menjawab .. dia hanya menangis .. " Chanyeol-ahh ! Kenapa dengan Hyeri ? Kenapa dengan dia ? apa yang berlaku ? cepatlah cakap .. " ujar Suho .. Semua member EXO kelihatan sangat risau .. terutama sekali D.O .. " dia .. dia kemalangan .. dah 3 bulan dia tidak sedarkan diri .. keadaan dia sangat kritikal .. tadi aku check e-mail , omma dia yang bagitau .. " ujar Chanyeol ..

    BERSAMBUNG ...

SETIA MENANTIMU (D.O FF)▶(COMPLETE)Where stories live. Discover now