Part 5

445 37 0
                                    


Exo member mengikuti Hyeri ke kereta...Hyeri pelik dengan sikap D.O...ahli Exo yang lain semua melayan Hyeri dengan baik...tetapi tidak bagi D.O...dia hanya mendiamkan diri...senyum pun tidak...gelak pun tidak...D.O seperti seorang yang angkuh dan sombong...tapi Hyeri tahu sifat D.O bukanlah begitu...

[Di Rumah Hyeri]

Lepas pulang dari Airport tadi,semua Exo member keletihan...masing2 tidur dengan nyenyaknye...Hyeri terpaksa masak untuk mereka...kerana omma Hyeri ada hal di tempat lain...jadi Hyeri terpaksa tinggal dengan mereka saja...nasiblah Hyeri sudah biasa dengan Chanyeol ...jadi takdelah Hyeri berasa kekok sangat nak berbual dengan member Exo yang lain...Di dapur, Hyeri sedang memotong sayur sambil melayan perasaan...tanpa Hyeri sedar jarinye terkena pisau...Hyeri menahan kesakitan...tiba2 D.O muncul disebelah Hyeri menolong Hyeri. "auchhh..." jerit Hyeri. D.O memandang Hyeri...'handsome nye dia' Hyeri berkata dalam hati..."tahan sikit yee, dah nk siap nihh..." ujar D.O acuh tak acuh...Hyeri hanya menggangguk..."okeey done..." ujar D.O lagi...Hyeri memberikan senyuman yang manis dekat D.O.hati D.O bagai nak gugur melihat senyuman Hyeri...'cantik' ujar D.O dalam hati...sememangnye di terpegun melihat Hyeri ..."gomawo,mianhae sabab susahkan awak jee..." balas Hyeri sambil menundukkan kepala...Hyeri berasa kurang selesa apabila ditenung oleh D.O sebegitu...D.O bagai tersedar...Tiba2...

Bersambung

SETIA MENANTIMU (D.O FF)▶(COMPLETE)Where stories live. Discover now