Part 27

264 24 0
                                    

"Kenapa nihh aunty? Ade apa² yang tak kena kee ? " soal Chanyeol .. " tadi doktor ade bagitawu aunty yang Hyeri juga ade masalah hati .. dia kena segera dibedah kalau nak selamat .. bahagian kepala dia dah selesai .. cuma bahagian hati dia .. dia perlukan penderma hati dengan segera ... tapi masalahnya sekarang langsung tiada yang sesuai .. " ujar omma Hyeri dengan lemah .. D.O terkejut .. begitu juga dengan Chanyeol .. " huh ? biar betul aunty ? Habis macam mana dengan dia ? berapa lama dia boleh bertahan ? " soal D.O ...air matanya kembali mengalir .. " betul D.O .. dia hanya boleh bertahan dalam beberapa hari jee lagi .. kalau takde penderma yang sesuai .. dia tidak ada peluang untuk hidup .. " ujar omma Hyeri .. perlahan - lahan air mata omma Hyeri turun membasahi pipi begitu juga dengan Chanyeol dan D.O .. " teruknya .. macam mana kita nak selamatkan Hyeri ? Saya tak sanggup nak kehilangan dia .. saya sayang dia .. " ujar D.O sambil menangis .. dia benar² sedih saat ini .. wajah Hyeri bermain diruang fikiran dia .. dia benar² tak sanggup kehilangan Hyeri .. D.O bangun lalu menuju ke arah doktor yang baru saja keluar dari wad Hyeri .. " doktor , saya nak dermakan hati untuk Hyeri .. ambillah hati saya .. " ujar D.O .. dia nekad mahu membantu Hyeri .. dia tak kesah dengan keadaan dirinya .. dia tidak menyesal jika dia pergi untuk selama - lamanya .. janji Hyeri selamat .. Chanyeol dan omma Hyeri yang dengar kata² D.O terus terkejut dan terdiam .. " D.O-ssi .. betul kee kau nak dermakan hati kau untuk Hyeri ? Kau yakin kee ? " ujar Chanyeol lagi ..

BERSAMBUNG..

SETIA MENANTIMU (D.O FF)▶(COMPLETE)Where stories live. Discover now