Part 14

343 31 0
                                    

"oppa...tolong faham saya...saya tak suka lah oppa buat macam nihh...ini dikira biadap tau!" ujar Hyeri...Hyeri cuba menolak Tao tapi malangnya...tidak berjaya...D.O semakin panas...dia meluru kearah Tao lalu menumbuk Tao...D.O pantas menarik Hyeri berdiri dibelakangnya..."Tao!apa yang kau buat nihh hah?melampau kau tau!budaya kita dengan dia lain!so kau kena hormati dia!apa yang kau buat nihh semua memang biadap tau?" ujar D.O dengar marah. Tao tersenyum sinis..."wow...hero dah datang...D.O hyung...mianhae...aku cuma nak Hyeri!itu jeq!tapi Hyeri memilih kau..." ujar Tao...hatinya pedih...air matanya yang hendak gugur melihat apa yang berlaku..."tapi bukan nihh cara kau nak Hyeri! dah dia tak nakk kau!kenapa kau buat macam tuu?Tao...ramai lagi perempuan dekat luar sana...kau handsome...kau boley pilih mana kau suka...Hyeri tak dapat terima kau...kau tak perlu paksa Hyeri...kenapa kau tiba2 jadi macam nihh?wake up Tao!kau dah besar..." ujar D.O panjang lebar...Tao menundukkan wajahnya...air mata yang ditahan akhirnya gugur..."mianhae D.O...mianhae Hyeri...oppa tak sengaja...maafkan oppa...oppa terlalu ikutkan perasaan..." ujar Tao sambil menangis..."oppa...janganlah nangis...tak per...saya maafkan..." ujar Hyeri sambil tersenyum...Hyeri memberikan senyuman manis kepada Tao...Tao membalas senyuman Hyeri...

Bersambung

SETIA MENANTIMU (D.O FF)▶(COMPLETE)Where stories live. Discover now