Part 17

316 27 0
                                    

"Hmm .. aku penatlah . Aku perlukan rehat .. bukan aku nak mengeluh ke ape .. cuma kita nihh macam takda rehat .. memang aku tak kesah nak berlatih dance , cuma aku penat .. aku tau nihh memang daa tugas kita .. lagi pon nihh semua untuk fans kita jugak .. cuma aku perlukan rehat .. walaupun sekejep .. " luah Suho .. " aku setuju dengan Suho hyung .. kita pun patut diberikan rehat ! tapikan .. kesian fans² kitakan .. mesti dorang risau dengar berita yang kita hilang .. " ujar Tao .. "dahh .. take payah nak serabut kepala .. apa yang pasti sekarang nihh kita cari jalan supaya tak dapat dijejak .. lagipun lagi berapa bulan kita baliklah .. sekarang nihh kita rehat jee ! " ujar Suho ! member EXO yang lain bersorak ..

[ Keesokan Harinya ]

Hyeri duduk di laman rumah bersama dengan D.O sambil berbual kosong .. Hyeri baru tahu yang D.O nihh sangat kelakar .. Hyeri berasa sangat beruntung kerana memiliki D.O .. tiba² satu kereta aneh muncul didepan rumah Hyeri .. Hyeri agak terkejut bila orang yang keluar dari kereta itu adalah orang dari korea .. manakala
D.O pula terkejut dengan kehadiran manager EXO .. Hyeri agak takut melihat dorang didepan rumah Hyeri .. mereka semua menuju kearah Hyeri dan D.O ... " D.O-ssi ! rupanya disini kamu yaa ! penat kami semua mencari kamu semua ! Akhirnya kami dapat menjejaki kamu semua ! mne member kamu yang lain ?! dan siapa perempuan yang berada disebelah kamu nihh ? " ujar lelaki yang agak berumur itu dengan tegas .. Hyeri hanya menundukkan kepala.

BERSAMBUNG...

SETIA MENANTIMU (D.O FF)▶(COMPLETE)Where stories live. Discover now