play

1.8K 135 100
                                    

bölüm şarkısı - infinity // one direction

kısa bir bölüm olduğu için üzgünüm ama bbir sonraki bölüm son bölüm olacak ve bir de sequel yazıp ziam ficimi sonlandıracağım. belki de sonra bu fice bağlantılı bir one shot yazarım idk. tşklrlr. -hale

0

zayn boynunda hissettiği öpücükler, göğsünde onu kendine doğru çeken güçlü bir kol ve sırtından kalçasına doğru giden yolda tatlı bir sızıyla uyanmıştı. "günaydın." diye bir ses duydu arkasından. liam burnunu zayn'in boynuna gömmüş halde onu hala öpmeye devam ediyordu. "günaydın." dedi zayn, kıpırdanarak liam'a dönmüştü.

liam seks saçı, uykudan biraz şişmiş gözleri ve kızarmış yanaklarıyla bir sanat eseri kadar eşsiz görünüyordu. zayn sabah nefesini önemsemeden liam'ın dudaklarını öptü, öpücüğün masum olması gerekirken liam bundan yararlanarak öpücüğü daha derin hale getirmişti. bir sre öpüşmeye devam ettiler, zayn anın tadını liam da zayn'in tadını çıkarıyordu.

"biliyorsun, hazırlanmamız gerek." dedi liam, sonunda nefes almak için geri çekildiğinde. "bugün ikimiz için de büyük bir gün." zayn gözlerini devirdi, sabah erken saatte okula gitmeli ve makyaj-kostümleri geçirip gece için oyuna hazırlanmalıydılar.

oyun zamanı gelmişti. zayn'in ailesine büyük açıklamasından sonra oğlanların daha yoğun bir prova programı olduğundan okulda pek görüşemeyen çift provadan sonra ya liam'ın evinde ya da zayn'in evinde kalıyorlardı. zayn'in ailesi liam'ı kolayca benimsemişlerdi, liam'ın ailesi de zayn'i seviyorlardı.

ve gece tembel seksler ve aşk sözcükleriyle bitip iki gençte uyuyakalıyordu.

"cumartesi sabahında burada olmak için çok gencim." diye mırıldandı harry, saçlarını gri bir bere içine sıkıştırmış haldeydi, uykulu gözleri şişmişti. liam kıkırdadı ama bir şey demedi. "senin gelmene neden gerek var ki? zayn burada." dedi liam, harry kollarını göğsünde birleştirdi. "öğretmenimiz olacak sürtük gelmem için zorladı. kadın hala zayn'e güvenmiyor."

liam kıkırdadı. "bu konu da ona hak verebilirim." harry önce etrafa baktı, daha sonra da liam'a yaklaştı. "zayn demişken...işler nasıl gidiyor?" liam gözlerini devirdi, elbette bu soru gelecekti. "hala açıklama yapmadınız."

"zayn bir basın toplantısını gerekli bulmuyor. ona göre onun ilişkisi sadece onun işiymiş ve haklılık payı da var." harry kıkırdadı.

"ya da ilişkiyi nasıl söyleyeceğini bilmiyor?" liam harry'e döndü. "şu anda yılın en zahmetli işini yapmak üzere buradayız. ailesine açıklamasından bu yana kendimizi görmüyoruz. ne bekliyorsun ki?!"

"sakin ol dostum." dedi harry. "yardımcı olmaya çalışıyorum...sen başka bir şeye mi streslendin? biliyorum bu müzikal olayı can sıkıcı ama..."

liam derin nefes aldı, bunu anlatmak ne kadar doğru hala onu düşünüyordu. işler yoluna girdiğinden beri korkuyordu, şu ana kadar işler hiç bu kadar iyi olmamıştı. zayn yakında gidecekti ve liam hala orada olacaktı. her an bir patlama beklemek ne kadar doğru olabilirdi ki? "liam?" dedi harry, liam derin bir nefes aldı. "iyiyim ben." dedi. bunu şu an da konuşmayacaktı. "oyun için heyecanlıyım."

"olma. bu oyunun en önemli yıldızı sensin, biliyorsun."

"sanki bu stresi azaltacakmış gibi..." liam bir kez daha nefes aldı. oyunun yıldızı olup olmaması önemli değildi, hala oyundan sonra hayatının nasıl olacağını düşünüyordu.

"ben enstrümanların ayarlarına bakacağım." dedi liam harry'e. "sonra görüşürüz." liam harry'i yalnız bırakmak istemezdi ama şu an en son istediği şey muhabbet etmekti. özellikle konu zayn'in üniversite planları olduğunda. 

caramel and chocolate | ziamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin