Zamanin gelmesiyle, oluşan o kısır döngü, bazilarimizin korktu ğu, cekindigi ama içine girmekden kurtulamadiklari bir tür labirent ergenlik denilen o iç gudu...
Dünya aslında, hep aynı dünya ama bedenlerimizin, duygu ve düşüncelerimizin şekillenip değiştiği, mevsimlerin yer değiştirdiği, bazen güneşli , bazen yağmurlu hatta bazı günlerin fırtınaya tabi olduğu zamanlar. ..
Telaşa, hiç gerek yok bedenin değişebilir, gelişebilir hatta duyguların ozon tabakasina kadar ilerleyip dünya da bir delik oluşturabilir....
Derin bir nefes alın şimdi, gözlerini zi kapatın. .
Kendinize odaklanın bir müddet....Ben kimim? sorusu çoğu insanın herzaman aklını karıştırır. Benligimizi sorgularız kendi kendimize...Etrafımizda kimi zaman bir set oluştururuz hiç kimsenin ulaşamayacağı duvarlar örmeye kalkariz...Saklamaya çalışırız, sevgilerimizi, nefretlerimizi, özlem ve sevinçlerimizi.. Kimi zaman aşar duygular kendimizi, çaresiz kalırız. Aslında hiç öyle değildir, çaresizlik sadece hissedilir...
Seni anlatsam sana, hangi duygu yumaginin içinde kaybolmak isterdin.. Seçim senin, kendini yonetebilirsin nasil bir insan olmaya karar verdigin gun, hayatinin donum noktasi olacaktir..duygular denizinde uçmaya çalışan bir güvercin, bazen asabi, bazen vurdum duymaz, deli dolu hâlâ annesi nin gözünde incinmesinden korktuğu bir prenses ya da askere gidecek, çalışıp para kazanacak evine ekmek götürecek bir yiğit... Kimilerin tabiriyle bir serseri, yada kendini beğenmiş burnu bir karış havada herhangi biri ...
Herkesin gözünde ben bilirim olmak, okulun yada bulunduğunuz çevrenin en gözdesi, en güzeli yada en yakışıklı olabilmek için fazla bir uğrasiya gireriz....
Herkesin egosu birbirinden farklıdır, herkesin yeme alışkanlığı gibi.... Lakin yarış, hep aynı yarış en iyisi ve en popüler olabilmek.Bana kalırsa kızlar, öncelik le sizin için söylüyorum güzel olabilme uğruna lütfen kendinizi palyaçoya çevirmeyin derim..Herkesin kendine özgü bir güzelliği vardır. Güzelliği illaki dış görünüşe göre bagdasdirmamak lazim. ..Dünyanın en güzeli olmak sorun değil..
güzellik...iyi yürekli olabilmek, her yerde yardımsever, tatlı dilli , güler yüzlü, merhametli, dürüst insan kalabilmekdir....
Cildimiz de çıkabilecek en ufak bir sivilce yi sorun haline getirmek kafasi karisiklarin işidir...
Sivilce bu dünyanın sonu değil ya çıkar da geçerde korkmayın sonunda ölüm yok. Güzel mi gözükmek istiyorsunuz öyle para dökme ye kozmetik camiasını öyle çok zengin etmeye gerek yok aslında.... Hani buz gibi soguk bir hava da kis güneşi cikar da simsicak eder ya icimizi bizi mutlu eder. Siz de güzel gözükmek adına mutlu olun pozitif düşünün... En güzel genç kız samimiyetle gülümseyen etrafına ışık saçan kızdır....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUTLULUK DİYARINA YOLCULUK
General FictionSelam, hey dostum !! kankim! arkadaşım! yoldaşim! sirdasim!.... Kafası karışıklar, yüreği yanmislar, henüz ergenlige yeni girenler, çok dan girmişler yada yakinda girecek olan cici adaylar ben geldim.Ben kimmiyim. ...... Tam bir baş belası...