Aşkın Gözü Kördür

19 7 20
                                    

Bak yine  akşam  oldu, konumuz  ne olduda  aşk  oldu .Yıllar  geçer  aylar ,  günler  geçer  hatta  mevsimler geçer de   bir  bir  yer  değiştirir  yeryüzünde. Peki  ya aşk  bu aşk dediğimiz şey  sahi  nerde? Yoksa  iki  göğün  arasında mı saklandı da biz göremiyoruz. Belkide yanıbaşımızda  oturmuş  bizim  onu  görmemizi bekliyordur ne dersiniz .

Bu aşkın  adı  aşk  olalı  aşka  pek aşık  olduk. Nereye  baksam nereye  dönsem  almış  başını  aşk  gidiyor.  Tüm  şarkılar da hatta  şiirlerde de  bu duruma şahidiz bendeniz de dahil olmak üzere  😊 efendim  ne olduysa aşksız şiir  yazamıyoruz tam şiire  odaklanmış  belki  bir çiçeği  anlatacağız  bir bakmışız her taraf  buram buram  aşk  kokmakta almış  başını  aşk gidiyor  bize  sormadan. ..

Geçenlerde  hatrı sayılır  bir  dost  demezmi  bir  tane  şiir  yaz ama içinde  aşk  olmasın efendim  aşk olsun  yani  nasıl  aşksız şiir  yazarım birkere  aşk  işlemiş  kanımıza😂 suçumuz  yok  hem  ben  yazmasam kalem  yazar  bu yürek  yazar elim  yazmasa gözlerim  yazar ne olursa olsun yağmur olur  sağanak  sağanak, rüzgar  olur  eserek,   kuş  olur  uçarak  yazar da  bir  şekilde   aşkı   işler  yinede  gönüllere...

Aşkın  yaşı  yoktur, insan  her yaşta  aşık  olabilir.  Vahim  olan tek durum  aşkın  aklı  yoktur  evet  aşk   geldimi  birkere  ne akıl  bırakır  insanda nede şuur.  Akıl  bedeni  terk  ederde allak bullak  olur  tüm dünya . Gözün  hiç birseyi  görmez  ondan  başkasını  düşünemez olursun.  Uyuduğun  uykuda  rüya  olarak  gelir kimi  vakit özlemin kimi  vakit  kabusun  olurda  uyanırsın aniden.  Içtiğin sudan  yediğin yemekten lezzet  almazsın artık. Zaman  önemini  yitirir öyle  bir  kavram  olmaz  dünyanda aniden  uykuya  dalar  aniden  uyanırsın da değişir  duygular bir güler  bir ağlarsın.  Bazı  günlerde  nefes  almak  zor  gelir  de aşkın  pençesinden kurtulmak istersin.
Hatta  aşk tan  kaçmak  istersin lakin  aşk  bırakmaz  peşini,  birkere  sarmıştır tüm bedenini,  ruhunu  esir  almıştır  kendine.
Aslında  aşk  değildir  seni  korkutan  yüreğinle severken  deliler gibi    birgün   aşkın ve  sevgilinin  seni  terk  edip  gitmesidir. ..

Artık  kabullenmişsindir bu durumu ve  bir  saniye  bile  olsun  aşksız yaşamak  istemezsin.  Aşkın  gözü de  kör  olur  gözün  aşkıda ama öyle bir gerçek  varki  şu  fanı  dünyada  gerçek  aşk   başını  koyduğun  secdede saklıdır.   O ilahi Aşkı  anlatmaya kalksam dünyada ne kağıt  yeter nede kalem.. O öyle bir  aşk ki seni  hiçbir  zaman  terk  etmez ve  hiçbir  zaman seni  üzmez .
  Eğer  aşk  düşerse  bir  kış  günü  Cemre  misali  başınıza  sakın  ola  onu  terk  etmeyin  kadir  kıymet  bilin. Aşk  olsun,   kalbiniz başınızı koyduğunuz  seccadeniz her  yanınız aşkla  dolsun  sadece  aşkla yatın  aşk la kalkın   yeterki aşkla  dengeleri  kurun  bir milim bile  olsa 
oynamasın  aşk  yerinden,  sonra  kuş  olup uçup  gitmesin  elinizden. ..

Dua  ve  selametle. ..

Ayperisiii
23/09/2017
21:30

Ayperisiii 23/09/201721:30

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
MUTLULUK DİYARINA YOLCULUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin