Mutluluğa açılan kapi

158 47 10
                                    

Daha dun küçük bir çocuk iken, annemizin ilk kollarında tattik huzuru, mutluluğu . Mutlu olmak neydi, nasıl bir duyguydu belkide çoğumuz sonradan öğrendi yada henüz Mutluluğu hiç tatmayanlar, hiç görmediğini sananlar, hala yillardir yolunu bekleyenlerimiz var aramizda ..

Kimseye doğuştan gelmez mutluluk çünkü; mutluluk ta seçer insanları, kiminin yuregine dokunur, kiminin hayatina eger kaldiramayip fazla geldiğini anladimi hemen çeker elini kolunu..

Hatalara, günahlara, yalanlara yanlış yollara gelemez mutluluk ..
Mutluluğu incitmeye gelmez, o narin o kırılgan, o çok hassastır.
Kıymetini bilmeyenin semtine birdaha ugramaz.

Yada bir insanın mutlu olmasi için daha zamanı vardır. Onu hayatın her türlü sınavına tabi tutarak mutlu olmaya hazırlar. Kendisini birdefa yakaladimi hiç kaybetmesin ister. Ona layık olabilmek için ancak sabırlı olanlar, isyan etmeyenler, Rabbine sukrederek ellerini semadan, başını secdeden ayirmayanlar kazanırlar en sonunda mutluluğu ...

Kelimelerin kifayetsiz kaldığı, engin denizlerin, Uçsuz bucaksız ovalarin, insanların, hayvanların gördüğümüz her canlının
Yaşama sebebidir mutluluk. ..Mutluluk aslında hiç uzak değildir,
lakin gözümüze taktigimiz at gözlükleri bizleri mutlu olmaktan
alikoyar. Sürekli kötü şeyler düşünen bir kalp, kötü sözler söyleyen bir dil, her şeyde bir kusur arayan bir insanın mutlu
olamayacağı gibi mutluluk herzaman onları teğet geçer. ..

Önyargılar, bencillik , riyakarlik yalan dolan, haline şükür etmeme herzaman insanı mutlu olmaktan alikoyar.
Mutluluk insanın içindedir. . Kalp gözüyle görebildigin an
Mutluluğun daima bir parçasının herdaim bizimle olduğunu anlamak, görebilmek işten bile değildir.

Mutluluk her sabah güneşin doğuşunu gören gozlerindir.
Mutluluk , hayata yürüyen ayakların, yaşama tutunan ellerindedir.. Mutluluk bogazimizdan geçen her bir helal lokmada , hergece rahat bir vicdanla başını koyduğun yastıgindadir. Mutluluk her şeye rağmen sahip olduklarına şükür etmektir.

Sahip olamadiklarin , bilki senin için hayırlı olmadığı için sana verilmez. Mutluluk aşktır, aşka aşık olabilmek tir. Din, dil, ırk ayırt etmeden sevebilmektir herkesi..
Yaratılani; yaratandan dolayi sevmektir.
Mutluluk ne çok zenginlikte nede çok güzelliktedir. Birini zenginliğinden dolayi istersen o mal ve mülkle imtihan edilirsin hatta neyin var neyin yok kaybedebilirsin.. Güzelliğinden dolayi
Istersen güzelliği sana feda olmaz yine kaybeden sen olursun..
O yüzden tevekkülle çalışarak herzaman rabbimizden hayirlisini
dilemeliyiz.

Mutluluk kışın yağan karda, baharda açan çiçekler de, yazın içimize işleyen sıcağında, sonbaharda sararan, dökülen yapraklarda saklidir . Mutluluk ; hickimseye muhtaç olmadan yasamaktir. Özgürce yaşamak, özgürce konuşmak, özgürce hayata veda etmektir.

Mutluluk ömrünü, gönlünü feda ettiğin esine, çocuklarına , dost ve arkadaşlarına sundugun sıcak bir tebessumdur. Mutluluk, yardıma muhtaç insanlara yardım elini uzatmak, otobüste yaşlı bir teyze yada amcaya yer vermektir.
Mutluluk, mutfaginda pisen yemek, evine gelen misafir, gece huzurla uyudugun uykudur.
Mutluluk, bir parca cikolata, sıcak bir kahve bir parca umuttur.
Mutluluğun size de ugramasini istersen eğer hadi sende aç gönül kapılarını, pencerelerini ardına kadar.. Emin ol bir gece ansızın ya kapını çalacak yada rüzgar olup pencerenden süzülecektir hayatina..Her daim mutlu edip, mutlu olmanız dileklerimle mutluluk hep sizinle kalsın. ...

15 12 2015

MUTLULUK DİYARINA YOLCULUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin