Hayata geç kalmayın...

126 39 10
                                    

Sabah ezaninda kalkıp, bir abdest almalı insan... Önce bedenini sonra kilacagi namaz, edeceği dua ile ruhunu temizlemeli gunahlardan..
Zaman hızla geçip gidiyor, biliyorum cogunuz gençliğine güvenip ibadetlerini yarınlara erteledi. Sakin ama sakın bunu yapmayın yarınlara aldanmayın. .. Yarına çıkacağımizin garantisi varmı? Bunun tam tersine uyup seytana ve nefsine uymayan ibadetlerini Allahin rızasını kazanmak için yapan bircok gencimizde yok degil, rabbim bizi boyle insanlardan eylesin insaallah...Haberlerde yada çevremizde sürekli görüyoruz, duyuyoruz nice gençlerin kazalardan yada hastalıktan dolayi can verdigi sevdiklerine doyamadan, rabbimin huzuruna gittiğini . lakin çoğu hazır değildi henüz ölmeye daha çok var sanıyordu hesap gününe ama öyle olmuyor isde biran da ölüm!.. kapını calabiliyor insanın .Ölüm öyle Korkutmasin gözünüzü aslında eğer hazırsaniz o büyük sınava ne ala, yok degilseniz artık gerisini Rabbim bilir, günahlarimizi affeylesin. .
Günde beş vakit çağrılıyoruz huzura yaptığımız işlerden feragat edip koşmalıyiz Rabbimizin huzuruna...Mutlu olamıyorum, bir türlü yüzüm gülmuyor, ruhum daralıyor diyenler suçlu aramayın etrafınızda, eğer mutlu olmak istiyorsanız sizi yaratan Rabbimizi unutmayın. Yalandan , dolandan, kalp kirmaktan kul hakkı yemekten uzak durun. Bunlar insanı asla iflak ettirmez, yüzünü güldürmez.
Rabbim, kul hakkına ben karışmam diyor, ona göre, sizin yüzünüzden birinin gözünden akan bir damla yaşın, hesabını sonra nasıl vereceksiniz, cok dikkat etmek gerek.
Hele arkasından haklı bile olsanız atıp tutmak dedikodusu yapmak çok ayıp
Ve günah işlerdir.
SİZ siz olun sakın hoşunuza gitmeyen bir durum karşısında
Sakın AMA Sakın BÜYÜK konuşma yın. Rabbim aynısını başına vermeden, yaşatmadan canınızı almam diyor, bizzat yaşanmıştır. Aklımızi başımıza almaliyiz, hic olmeyecekmis gibi dunya icin, yarin olecekmis gibi ahiret icin calismaliyiz,Yapraklar dökülmeden, mevsimler geçmeden, çiçekler solmadan, ömür bitmeden hayata geç kalmayın. .. Değerli arkadaşlarım, rabbim yâr ve yardımcınız olsun. Allaha emanet olun...

MUTLULUK DİYARINA YOLCULUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin