" - Într-o zi veti plati pentru tot ce mi-ati facut , va promit ! "
Aceste cuvinte ma chimuite si astazi . Am momente in care ma gandesc la ce-i mai rau si spun lucruri pe care le regret mai tarziu . Dar asta nu m-a împiedicat niciodata sa imi tin promisiune facuta . Odata ce cele mai importante persoane din viata ta te trateaza ca pe o carpa , nu ai altceva de facut decat sa fugi si sa te ascunzi cat de mult poti .
***
Aerul proaspat patrunde in camera mea . Acum ca soarele a aparut pe bolta albastra , iar stelele s-au spulberat , pot incepe o alta zi din aceata viata chinuita .
-Irina , vei intazia la servici - din capul scarilor o aud pe matusa Miranda cum striga in fiecare dimineata acelasi lucru . De parca eu nu as fi constienta ca trebuie sa plec , dar inainte de a pleca chiar avem nevoie de o gura de aer proaspat .
-Nu voi intazia ! Stai sa imi i-au geaca pe mine . Pana atunci pune-mi un castron cu cereale , te rog ! -stiu ca nu e frumos sa mint , dar matusa Miranda uneori chiar ma calca pe nervi .
In fiecare dimineata ma trezeste la cinci jumatate pentru a o insoti la alergat . ''Spotul e sanatos'' -asa spune ea tot timpul pentru a ma ridica din pat . Chiar daca as putea dormi pana la 12 , fac un efort si ma trezesc pentru a fi alturi de ea .Cand o aud ca ofteaza exasperata de raspunsurile mele tampite ,multumesc cerului ca nu mi-a tinut din nou una dintre predicile ei . Dupa ce pleaca , imi dau jos pijamalele si i-au pe mine o pereche de blugi negri si un tricou albastru - culoarea mea preferata , si o geaca de piele veche . Incal pijamalele si i-au pe mine o pereche de blugi negri si un tricou albastru - culoarea mea preferata si o geaca de piele veche . Dupa care cobor in bucatarie unde o gasesc pe matusa Miranda la stiri .
- Ăm ? Buna dimineata , scumpo ... Ce faci ?
- Bine . Gata pentru o noua zi de munca . E ceva nou la stiri ?
- Nu ... Azi va ploua , asa ca i-ati umbrela la tine , sa nu te prinda ploaia . La cat termini ?
- La trei jumate cred ... Ok , voi lua umbrela . - ca de obicei programul meu e foarte incarcat ...
- S-ar putea sa nu fiu acasa cand vei veni tu . Vreau sa ma duc la niste cumparaturi .
- Aha , ok . Dar unchiul Octavio unde e ?
- A plecat la spa acum aproximativ o ora . A zis ca are ceva de important de facut .
- Poate voi trece mai tarziu pe la el .
Cateodara chiar nu o inteleg pe matusa Miranda . Adica sotul ei are un spa si ea se trezeste dimineata la 5 jumate sa alerge cand ar putea merge bine mersi la spa zilnic , gratis . Dar na , fiecare gandeste in felul lui .
Cand m-am mutat prima oara aici , matusa si unchiul mi-au spus sa ii strig pe nume , dar niciodata nu am facut asta . De mica parinti m-au invatat sa respect persoanele mai in varsta , adresandu-ma cu dumneavoastra , dumneata , dumitate , doriti , serviti , mergeti ... - ehh , pronune personale de politete si altele ... Asa ca eu am ramas cu acest instinct fata de persoanele mai invarsta .A , am uitat sa mentionez ca lucrez la o revista . Am obtinut acest post datorita matusi mele care era obsedara de ideea de a ma angaja intr-un mediu special pentru mine . Chiar si colegi de munca m-au intrebat de ce m-am mutat aici , le-am spus o parte mica din adevar , nici aia foarte importanta . Exista anumite persoane in fata carora nu te potu deschide sufleteste . Asa ca am decis sa pastrez totul pentru mine deocamdata .
CITEȘTI
Hotărârea
RomanceCâteodată cea mai simpla cale de a scapa de probleme e fuga . Poti fugi cat te țin picioarele , dar pana la urma trecutul te prinde de tricou si te trage inapoi . Esti blocat intre prezent si trecut , iar rana care deabia s-a inchis , acum se desch...