- Mai e cafea ? intreba in momentul cand intra in bucatarie dupa un dus de vreo zece minute . Intre timp am facut cafea si o omleta , nu pentru ca imi era foame , ca as fi putut manca la revista , dar m-am plictisit asteptand . Dupa ce mi-am bagat nasul prin toate sertarele bucatariei , am gasit o tigaie si cinci oua in frigider. Am facut si cafea si insfarsit apare si el .
- Da , uite acolo in recipient . Serveste-te ! isi ia o cana si toarna cafeaua ramasa ,dupa care se aseaza langa mine la masa. Cum e ? Il intreb in momentul in care ia o gura zdravana si pune cana inapoi pe masa .
-E buna ! Multumesc ! imi spune si se ridica indreptandu-se spre frigider si scoate o ciocolata . Vrei ?
- Ciocolata dimineata ? Nu , multumesc !
-De ce ? intrebarea urmata de rasul zgomotos ma fac si pe mine sa rad . Pe bune , ce are daca mananc ciocolata dimineata ? Dau in diabet ?
-Ohh ..nu ! Adica eu nu pot maine ciocolata dimineata , pentru ca mi se va face rau . Prea mult dulce imi strica. Dar tu poti mananca . Spun si imi mut privirea pe cana de cafea care pare sa aiba aceleasi modele cu cana lui : dungi de zebra , nu mi-am dat seama , dar si farfuria pe care se afla omleta are acelasi model .
-Iti plac zebrele ? intrebarea mea il face sa se incrunte .
- Nu imi plac zebrele , sunt un cadou de la o prietena de ziua mea , dar se pare ca tu chiar pe astea le-ai nimerit . Mai am si altele . Ma informeaza si imi zambeste dupa care deschide dulapul de langa el si imi arata colectia lui de farfuri .
-Ohh ... ce de farfuri .
***
Dupa o jumate de ora , ma retreg in camera mea pentru a ma pregati de plecare , intre timp ce el spala vasele . As fi vrut sa il ajut , dar a zis ca se descurca .
Fac patul si imi strang lucrurile si in urmatoarea ora ma aflu deja in masina lui , in fata revistei .
-Multumesc ca m-ai ajutat . spun si astept un raspuns de la el ..
-Ehh .. Eu iti multumesc , fara tine probabil as fi stat pe balcon pana tarziu si nici nu as fi luat micul dejun . Ne vom mai vedea ? -intrebarea lui ma pune pe ganduri , nu mint , e o persoana de treaba si e chiar dragut .
Acum ca familie mea se afla in oras , cred ca mi-ar prinde bine daca as petrece ceva timp cu o persoana care nu imi provoaca rau . Asta a sunat ciudat , dar asa e.
- Nu stiu ... probabil . soptesc si sper ca m-a auzit , pentru ca nu ma simt capabila sa spun cu voce tare ceea ce gandesc . Chiar nu stiu , diseara voi dormi la o prietena si poate ne vedem la o cafea , ce zici ?
-Ok , te iau dupa servici ? La cat termini ?
- Ăă .. la 15:00 , dar chiar nu e nevoie sa vi pana aici . Pot veni eu .
- Glumesti ? -rade . Cum as putea sa te las sa vi singura ? Ar fi o nesimtire din partea mea . La trei sunt aici . Da-mi telefonul tau ! ordoana , iar eu ma incrunt si clatin din cap . Pentru ce ? Vreu sa iti dau numarul meu . Am sa te sun cand ajug aici . Haide !
Scot telefonul din buzunar si isi trece numaru dupa care isi da un bip. Trece si numarul meu in telefonul sau si coboara pentru a ma ajuta cu valiza . Il salut la plecare si intru in cladire imensa pentru cateva ore de munca .
Brusc imi aduc aminte de concertul la care trebuia sa particip maine . Ohh .. nu am pregatit inca intrebarile , dar sigur ma va ajuta Mike . El intotdeaua face asta , ii place sa afle lucruri noi despre oameni , in cazul de fata : vedete .
Si stiu ca are ceva cu Selena Gomez , de cand il stiu , il tot injuta pe Justin pentru ca e cu Selena cand putea fi el.- MIKE ! I-ATI MANA DUPA CALCULATORUL MEU ! ACUM !! tipetele Elisei imi zgarie timpanul , pasesc in ringul de box si o vad pe Elisa rosie la fata si un Mike speria pe scaunul Elisei . Nu e prima oara cand Mike umbla pe calculatorul ei ,si nu pentru a lucra la un articol , ci pentru ai cuti mesajele cu iubitul pe care Elisa l-a inventat pentru a-l enerva pe Mike.
- Hei ! spun si amandoi se intorc spre mine uimiti . Mike las-o pe Elisa in pace . Va auziti de la parter.
- Oh , Irina . Da' cum sa nu ? Vreau sa vad fata dobitocului care a cucerit-o pe Elisa . Esti de partea mea sau nu?
- Mike ! Nu ma pune sa aleg ca altfel o vei incurca . Ridic un degen in semn de amenintare , iar el isi duce mana la inima , incepe sa rada si zice :
-Pentru o secunda chiar m-am speriat !
-Elisa , pot vorbi ceva cu tine ?
-Desigur ! parasim incaperea si ajungem in holul imens . Ce s-a intamplat ?
-Pot sa stau la tine cateva zile ?
- Bineinteles ca poti ! Ce s-a intamplat ? ma intreaba si pentru un moment chiar ma gandesc sa ii spun adevarul , dar ajung la concluzia ca e mai bine sa nu ii dezvalui nimic pentru a scapa de intrebarii .
- Nimic important , doar ca in ultima vreme matusa Miranda si unchiul Octavio nu prea mai stau pe acasa si ma simt singura . Asa ca as vrea sa mai petrec niste timp cu tine .
-Oh , Irina ! Bineinteles ca vreau sa stai la mine . Imi e dor de serile cand ne povesteam una alteia probleme sau cand il sunam pe Mike cu numar necunoscut si radeam de el. Zambetul ii creste pana la urechi si starea de vinovatie ma cuprinde , Nu pot fi sincera cu ea , atata timp cat nu pot avea din nou incredere atat in mine cat si in familia mea .
- Pot sa te mai rog ceva ? intreb si ea aproba scurt . POti sa imi iei tu bagajul acasa ? Dupa servici ma intalnesc cu ... unchiu Octavio la o cafenea .
- Oh , pot veni si eu cu tine ? Dupa plecam impreuna !
- NU , adica nu e nevoie , ma va aduce el . A zis sa ne intalnim la spa , dupa vom pleca impreuna . Are ceva de rezolvat cu un model , ceva ... -zic si spre ca nu va mai intreba nimic altceva , pentru ca nu mai sunt in stare sa inventaz ceva pe moment ; deja ma simt ciudat ca trebuie sa o mint in halul asta . POate ca intr0o zi ii voi putea spune ..
- AA .. ok , nu e nicio problema .
***
După doua ore , interviul e gata si articolul cu alunecarile de teren sunt trimise la editura de unde vor fi publicate in revista de saptamana viitoare . Trag la xerox intrebarile din PPT si le adaug intr-o țiplă pentru a sta frumos pana maine .
Beau si ultima gura de cafea si incui usa , pentru ca Elisa si Mike au plecat mai devreme .
14:54. Inca 6 minute pana sa apara . Ies afara din cladire si ma asez pe o banca din apropiere . Ii scriu un mesaj pentru ai spune ca am terminat , dar inainte sa il trimit doua maini calde imi acopera ochi .
-Elisa ? intreb si astept un raspuns din partea persoanei , dar cand acesta intarzie sa apara , ating mainile si incerc sa le indepartez . Intr-un final in fata mea apare un barbat cu un buchet de flori in mana si un zambet criminal .
- Surpriza ...
CITEȘTI
Hotărârea
RomanceCâteodată cea mai simpla cale de a scapa de probleme e fuga . Poti fugi cat te țin picioarele , dar pana la urma trecutul te prinde de tricou si te trage inapoi . Esti blocat intre prezent si trecut , iar rana care deabia s-a inchis , acum se desch...