3.Bölüm: Selin ve Ceyhun

25 0 0
                                    

''Hayır yani sen neden kızın kafasından aşağı kahve döküyorsun?''

''Uf Özgür yeter.''

''Bide arkadaş olacaksın kızla mal.''

''Lan kız ne dedi duymadın mı?''

''Lon koz no dodo doymodon mo. Sadece özel bir şey konuşuyorum birazdan gelirmisin dedi gerizekalı!''

Aptal. Ama haklıydı. Bi anlık sinirle bütün işlerin ağzına sıçmıştım. Bi saniye ben butun isleri yok edersem patron da beni...

"Ozgur kos kizdan ozur dilemeye gidiyoruz KOS!"

"Aklin basina geldi tabi."

∆∆∆∆

"Peki seni affediyorum."

Bu lafi duyunca derin bir nefesi akcigerlerim ile bulusturdum. Neredeyse yarim saat olmustu ve ben sonunda olmekten kurtulmustum. Eger bu olay batarsa patron beni oldurmez, olmek icin yalvaracak duruma getirtirdi.

"Yani su an arkadas olabilir miyiz?"

Biraz dusundu. "Neden olmasin? Bu arada ben Selin."

"Bende Afra. Buda Ozgur."

Ozgur egilip Selin' in elini optu. "Tanistigima cok memnun oldum."

Kikirdadi."Bende Ozgur' cugum."

Goz devirdim. Bu ilk degildi fakat her seferinde tepkim ayni oluyordu.

O sirada yanimiza bir cocuk geldi. Uzun boyu mavi gozleri kahverengi saclari vardi. Hakkını yemeyelim gercekten yakisikliydi.

"Arkadaslarini tanistirmayacak misin?"

"Of Ceyhun her arkadasimi seninle tanistirmak zorundamiyim?"

Ozgur' un tuttugu eline bakti."Yakin arkadasin oldugunu tahmin ediyorum."

Goz devirdi."Ozgur, Afra."

Bana bakip siritmaya basladi."Selam"

Cevap vermedim. Bir iki saniye bekledikten sonra Selin' e dondu. "Aksam gec kalma."

Bana goz kirpip yanimizdan ayrildi. Sanirim okulun yakisikli playboyu oydu cunku yanimiza geldigi andan itibaren gozlerinde sonmeyen bir muziplik goruyordum. Ve yanilmamistim.

"Abim Ceyhun. Kendini birsey sanan bir playboydur kendisi. Oyle dedigime bakmayin kendi zorla dedirtiyor. Neymis tum kiz arkadaslarima onu playboy diye tanitacakmisim."Goz devirdi.

Demek abisi. Onunla takilip aralarina sizabilirim.

O sirada zil caldi."Neyse ben gideyim bu dersin ogretmeni cok disiplinli bir dakika gec gelsek mudure bile goturebilir. Sonra gorusuruz."

Sinifina giriyordu ki;" Selin!"

"Efendim?"

"Su abinin numarasini versene."

Bol opucukler...

Tatlı TehlikeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin