2.Bölüm: Yeni Hayat

39 1 0
                                    

''Heart Attack'' - Demi Lovato (Sam Tsui & Chrissy Costanza of ATC)

İthaf isteyen mesaj atabilir.


Özgür ile buluşup patronun yanına işi öğrenmeye gelmiştik. Şuan koyun gibi dizilmiş patronun gelmesini bekliyorduk.

"Büyük iş dedin. Sadece bir adam öldürmek olamaz."

Derin bir nefes aldı. "Bilmiyorum güzelim. Büyük bir olaysa sana bir şey olabilir. Endişeliyim."

Sırıttım."Kötüye bir şey olmaz."

O sırada içeriye patron ve adamları girdi. Patron ellili yaşlarda olmasına rağmen taş gibi adamdı. Gençliğinde çok yakışıklı olduğu belliydi. Eğer yaşlarımız yakın olsaydı anında yavşardım.

''Erkencisin.''

Sustum. Özgür hariç gerekli olmadıkça birisi ile konuşmazdım. Gereksiz bence. Bu sırada patron olayı anlattı. Uğur Tunç 2 çocuğu olan evli ve gereğinden fazla zengin bir adammış. Bu paranın yarısından fazlası karanlıktan geliyor haliyle. Yoksa gereksiz birini öldürmem için patron bana para vermezdi.

''Peki ben burada nerdeyim?''

''Sen kızının en yakın arkadaşı olup eve sızacaksın.''

Göz devirdim. Bu tür şımarık kızlarla uğraşmak zaten berbat, birde en yakın arkadaşı olacaktım. Berbat.

(●ℴ●)

''Bence bu iş düşündüğümden de büyük.''

''Neden?''

''Okulu görmüyor musun?''

Haklıydı. Ufak bir iş için patron bizi bir koleje yollamazdı. Birde böyle bir koleje. Öyle görkemliydi. Bahçeye girildiğinde okul direk önünüzde kalıyordu. Sağ ve sol taraflarda dev bahçeler ve banklar vardı. Okul gümüş ve turuncu renklerindeydi. Patron gözümde hep zengindi, eyvallah. Fakat bu kadar olduğunu hiç düşünmemiştim.

Okulun içine bir adım attım. ''Daha ne kadar mal gibi bekleyeceğiz?''

Sırıttı ve yanımda yürümeye başladı.

(\_/)
(o.O)
(___)

''Sanırım şu.''

Özgür bir elindeki telefona, bir karşıdakı kıza bakıyordu. ''Aynen.''

Kız güzelden öte, tatlıydı. ''Sanırım burada devreye ben giriyorum.''

''Göreyim seni.''

Yeni bölüm için +7 vote ve +10 yorum. Öpüldünüzz...




Tatlı TehlikeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin