"Gerçekten mi? Hala bana olan hislerin yok olmadı mı?"
"Ah sevgilim, seni bırakmam için bana oyun oynadın. Ama ben seni affediyorum."
"Ulan gerizekalı! Senin anneni öldürdüm lan! Hala nasıl nefret etmezsin benden?"
"Senin yapmadığını biliyorum aşkım." Yanıma yaklaştı. Bir elini saçlarıma çıkarıp oynamaya başladı. "Sen bir katil değilsin."
Bu iş böyle olmayacaktı. O saçlarımla oynayan elini özel bir yerlerine sokma isteğimi bastırmaya çalıştım. "Aşkım." elimi yüzüne koydum. "Sadece şaka yapıyordum. Sen benim her şeyimsin sana nasıl bunları derim?"
Yüzüne dudaklarını yırtıp atmak isteyeceğim bir gülümseme yerleştirdi. "İşte benim Gül' üm."
Şimdi size bu sapığı anlatayım. İsmi Berkay. 4 yıldır bana takıntılı. Beni elde etmek için çok şey yaptı. Beni birden çok kez kaçırdı. Aşık olduğum adamı öldürdü. Evet aşık olduğum adamı. Bende aşıktım. Her insan gibi bende birine aşık olmuştum. Fakat bu piç onu öldürdü. Üstelik benim bir katil olduğumu kabullenemeyip benim gül kadar narin olduğumu iddia ediyordu. Beni bıraksın diye yapmadığım şey kalmamıştı. Hiç biri işe yaramayınca annesini öldürmek zorunda kaldım. Ama hala aynı. Sinirlenme başlıyordum. Artık şu işi bitirmeliydim.
"Sevgilim."
"Efendim Gül' üm?"
"Beni seviyor musun?"
"Buda sorumu? Seviyorum ulan!"
Yalandan kıkırdadım. Ve yüzümü yüzüne yaklaştırıp çekici bir şekilde fısıldadım. "O zaman benimde kanıtlamama izin ver."
İlk önce şaşırdı. Sonra sırıtmaya başladı. Elini tutup yatak odasına götürdüm. Sonra onu içeri itip hızla kapıyı kitledim.
"Anla beni seni asla sevmeyeceğim!"
"Bir gün benim olmak için yalvaracaksın. O zamana kadar burda bekleyeceğim. Duydun mu beni aşkım bekleyeceğim!"
Kapıdan uzaklaştım. "Asla..." diye fısıldadım kendi kendime.
"Bir daha asla bu hatayı yapmayacağım..."
Wuhu yeni bölüm *-* kısa oldu kusura bakmayın ~-~ Bir dahakine en az 500 kelime olacak. Söz veriyorum ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Tehlike
AventuraSiyah. 5 harf, 2 hece, 1 kelime. Fakat her şeyi kapsayacak kadar büyük, geniş. Hayaller, kimilerin mutlu ve sevgi dolu. Kimilerin siyah ve karanlık. Fakat artık minik bir travmada 'Ben siyahım.' diyen veletlerle doldu her yer. Siyah giyinen, saçını...