8 éve. 8 éve,hogy anyu beadott egy árvaházba.Apa,felőle semmit sem hallottam mióta elváltak.
8 éve.8éve,hogy itt rohadok bennt 4 fal közt a barátaimmal és vele.Calum Hood-dal.
Emlékszem,mikor odakerültem,mindig húzgálta a hajam,bántott és elvette a babám.Sosem állt le.Valójában sosem tudtam mi volt a baja velem.Nem bántottam,még hozzásem szóltam.
De ez szerintem már örök rejtély marad.
Ma van a 16. születésnapom.A barátaim számára ez egy boldog nap.
De nekem és Calumnak nem.
Nekem,mert ma van az évfordulója,hogy a saját családom hátatfordított nekem.
Neki pedig valószínűleg,mert......hát csak egyszerűen Spencer (Szpenszer ) Brewster születésnapja.az utált lányé.
-Spencer!Ki jönnél a táblához és elmondanád mit mondtam?-kérdezte mély hangon Scott tanárúr,az irodalom tanár.Sosem kedveltem az árvaházi iskolát.
-ÖÖ...-estem ki a képzelődésemből-Persze.
Felálltam és elmentem Calum padja mellet.
Calum rámvetette pillantását,amit viszonoztam.Megláttam,amint a mellette ülő szőkeség Vicky combján pihenteti kezét a pad alatt.
Mit ne mondjak.Calum mióta idekerültem azóta nőcsábász volt.Mindig is így ismertem.
Mire kiértem a táblához,kicsengettek.
Az eddigi bennt tartott levegőt szépen,lassan kiengedtem.
Mindenki kiigyekezett a teremből.
A többiekkel tartottam de Scott tanárúr megállított.
-Spencer!Kérlek maradj bennt egy perce.
-Rendben.-már előre féltem,hogy mit fog mondani.
Calum az ajtóban állt és méregetett.
-Spencer!Komolyan belekell húznod.Az utolsó pár hónapban nagyon leengedtél.-Mert egy gyerek tud is egy árvaházban tanulni,hol barmokkal van körülvéve.
-Tudom..Elnézést.-a tekintetem a padlóra esett.
-Most elmehetsz.-hátat fordítottam és az ajtófelé vettem az irányt.-Ja és Spencer.
Mi a f**z van már megint..
-Igen?-mosolyogtam.
-Boldog Születésnapot.-Ohh..azt hittem legalább azt mondja,hogy korrepetál,hogy felhozzam magam,de nem.
-Köszönöm.-mosolyogtam.Majd megint az ajtó felé vettem az irányt.
-Calum bejöhetsz!-intett a tanárúr.
Calum elment mellettem,majd a vállamnak ütközött.
-Boldog születésnapot te ribi.-súgta a fülembe.
-Kössz seggfej.-azzal gyönyörű mutatóujjam felmutattam neki,a tanár csak bámult rám kimeresztett szemekkel. Egy mosoly kíséretével kiléptem a teremből.
YOU ARE READING
The Fate (C.H) HUNGARY
FanfictionSemmi sincs rendben. Eltűnt.Hol vagy?Miért. A sors néha kegyetlen. Calum Hood Michael Clifford Luke Hemmings Ashton Irwin Matthew Daddairo(Alec Lightwood) Hungary