3.letter message

443 20 2
                                    

2 nap telt el azóta,hogy Calum megcsókólt.
2 napja vagyok együtt Cameronnal.
Mellette boldog vagyok ❤.
Reggel elis keszültem az órámra,sietnem kellett ,mert utánna egyből mennem kellesz a kissebbekhez,hogy taníthassam őket számolni,meg a színeket stb.
Átmentem az iskola féle épületbe az árvaházban.
Bementem a terembe,ahol Em-et épp a fiúk csesztették,hogy milyen jo a "burája" szószerint így mondták.
Cam pedig hátul röhögött rajtuk.
Istenem de édes.
Azonnal észrevett és legyinterr egyet,hogy menjek oda hozzá.
Elindultam felé,de a tekintetem megállapodott Calumon,akinek az ölébe Vicky ült.Vicky a fejé Cal nyakába fúrta.Na most két tippem van.
1.Vagy sír,mert éjszaka csak 2 fiúval volt a 3 helyett.
2.Vagy a nyakát szívja.
A 2.-ra tippeltem.
Elsétáltam mellette,tekintetét végig rajtam tartotta.
Letettem a táskám,majd a hátam mögött ülő Cameron  felé fordultam.
Már épp nyitottam a számat,hogy köszönjek neki,de megelőzőtt.
-Szia szépségem.-dőlt előre a padban,miközben megfogta a kezem és maga felé húzott.Csókunkat megtörtem,felálltam és felé indultam.Majd az ölébe húzott.
2 kezem a vállára tettem,majd újra mélyen megcsókólt.
-Ott aztán forr a levegő!Dallas!Még énis izzadok!Húhaa-ordította felénk Luke,aki közben összepacsizott Ashtonnal.
-Szeretnéd te,hogy ilyen bombázod legyen-szólt vissza Cam,miközben a hátamon hatalmas tenyeréval köröket írt le.
Közben Calum is megfordult.
-Tudod...azvan -mondta Luke miközben telivolt a szája-Hogy a Hood gyerek lenyúlta a csajom.-röhögött.
-Luke!-Szállt be Cal is.-Mind tudjuk,hogy jóképűbb vagyok mint te.-Nagy Huhaááá-zásba kezdett mindenki.Calum rámnézett.
-Nyugi..nyugi Cal.-legyintett Luke-Tudjuk mindannyian,hogy Vicky nembírt csak mellettem megmaradni.-a szája elé tette a kezég és úgy tett,mintha egy nagy titkot súgna és senki sem hallaná-Neki nem elég egy.
-Hemmings állj már le!-szólt oda nyugodt hangon Vicky.
-Te csak hallgass picsa!-védte Luket Emily.
-Hozzád meg kiszólt Ribanc?-ordított Vicky.
-Azért legyünk tisztába a fogalmakkal,mert a ribanc azt jelenti,azt jelenti,hogy például egy éjszaka együtt van vagy 3 fiúval azaz TE-szóltam közbe.
-Na most lett elegem.
Vicky felém kezdett jönni,én felálltam és vártam,hogy mikor csap le,de Cameron az utolsó pillanatban elém állt es elkapta Vicky csuklóját.
-Vicky!Te ribanc!Most mondom neked elsőnek és utoljára,jobb ha leszállsz Em-ről és Spenc-ről,mert ne akard,hogy bárki is még véletlenül megtudjon rólad egy-két dolgot!Értve?
-Pöcsfej.
-Utolsó kis ribanc-mosolygott Cam.
Felém fordult Cam.
-Jólvagy?
-Miért álltál ki elém?
-Mert szeretlek.
-Én is.-azzal megcsókóltam.
Calum szúrós szemmel nézett,de nem érdekelt.
*Bejött a kémia tanár Mrs.Clark-sose szerettem,egy vipera volt*
-Gyerekek!Sajnos elkell mennem,elmarad az óra.Lyukas órátok van.Mehettek!
Nos hamar letudta.
Már épp pakoltam össze,mikor Cam megfogta a csuklóm.
-Találkozunk ebédnél?-súgta a fülembe.
-Persze.
Azzal elment.
Gyorsan elszaladtam a wc-re,aztán a szekrényem felé vettem az irányt.
Mikor kinyitottam az ajtót egy levél esett ki,a szekrényből.
Ez állt benne:
"Spenc!Beszélnem kell veled!Kérlek,ebéd után gyere a könyvtárba!
Xoxo C "
Nagyon örűltem,hogy Cam elhívott a könyvtárba,hisz mondta,hogy fontos dologrol akar velem beszélni emiatt féltem is.
* 6 óra után*
Szaladtam,hogy berakjam a könyveim a szekrényembe,aztán spuri a könyvtárba.
Mikor lenyomtam a kilincset és beléptem kellemetlen meglepetés várt.Nem Cameron,hanem Calum volt az.
-Mit keresel itt?-akadtam ki.
-téged vártalak.
-Nem..én Cammel találkozok.!!
-Nem!Cameron nem jön ide!Én hívtalak ide..........

Sziaztok babak
Kaksi rész lett.Telorol.pls nezzetek.el
Koszonom,h mar ennyien olvastatok 2 nap alattcsúcsak vagytok
Megszeretnem köszönni
Sajgó Dórának,I.Dorinának K.Hajninak es V.Petranak(a Love Again írójának),hogy olvasták és bíztattak,és dícsérték

Xoxo Good night

The Fate (C.H) HUNGARYWhere stories live. Discover now