Évadzáró:DD

306 19 1
                                    

Már egy hónapja,hogy együtt vagyok Calummal.

Az első randinkon miután visszaértünk,kaptunk egy fegyelmit,hogy mégegyszer elne merjünk szökni.

Reggel gyorsan belopóztam a fürdőbe,nehogy Emily elfoglalja mert rá várhatok órákat.

Gyorsan felvettem azt a pulcsit amit tegnap elcsentem Caltol amire az volt ráírva,hogy "I Hate"-igaz,egyeseket úgy felrúgnék:DD- <3,és maradtam a szokásosnál: térdnélszaggatott fekete csőnadrág,és egy fekete converse,na meg egyenes haj nem maradhatott ki :DD

Lesiettem a terembe,és mikor beléptem egyből Calumot kerestem.De sehol sem volt.

Első órára nem jött be.

Másodikra sem.

Ahogy harmadikra és az utolsóra sem 6.-ra.

Ebédnél Emilyvel és Cammel ültem.

-Hé' Cam!-böktem meg a túloldalról.

-Igen?-fordította felém a  fejét,megszakítva a nyálcserét Emilyvel.Komolyan mondom azok egy nap alatt többet smárolnak,mint én és Cal összeségébe egy hónap alatt volt csók.

-Nem láttad Calumot?

-Hmm.Nem nem láttam már tegnap este óta.

-Hát oké.-Hová  tűnhetett ez a gyerek..










3 hét múlva.

Halvány lila gőzöm sincs,hogy hova lett Calum.De már nagyon hiányzik és jöjjön vissza,azt akarom!

Bár nem bírom...

Ajtókopogás.

Szaladtam az ajtóhoz hátha' Calum az.De nem.Az igazgató volt és egy férfi.

-Szia Spencer!Bemehetünk?-ez meg mit akar?Nem szívlelem.

-Ööm persze..üljenek le.-ezt meg minek mondtam -_-.

-Nos ő itt egy nyomozó,aki beszélni szeretne veled.

-Rendben van.

-Szia Spencer!Caleb Dashner vagyok,és Calum után nyomozok,ugyanis egy hónapja bejelentették,hogy eltűnt.

-Micsoda?Már kiis jelentették,hogy eltűnt??:O

-Igen.Hivatalosan is.

-Rendben van...De és van valami nyom?

-Ezért kerestünk fel téged.Úgy tudom,hogy te ismered Calumot.

-Igen.Igen.

-Nos...Nem tudod esetleg,hogy hova mehetett?Vagy volt-e olyan személy aki bántani szerette volna?

-Nem..Nem..Elnézést de senki sem volt itt aki bántani szerette volna.Mindenkivel jóba volt.Csak..Csak egyszerűen eltűnt.

-Értem..Biztos nem emlékszel semmire? Hisz te nagyon szoros kapcsolatban voltál vele a tudomásom szerint.

-Miaz,hogy "szoros".Na itt álljunk meg egy szóra!Senkinek semmi köze hozzá,hogy milyen a kapcsolatom vele.Csak,ha én mondom!-emeltem fel a hangom.

-Rendben..rendben értem.De én csak a nyomozás miatt kérdezősködöm.Ez a munkám.

-Rendben.

*5 perc kínos csend,majd Dashner firkantott valamit a füzetébe,amit énis és a diri bá is követtünk.*

-Végeztünk.Köszönöm.Majd jelentkezem.

-Oké.

Kikisértem őket.

-Várjon!-állítottam meg.-Nézze!Sajnálom az előbbit,csak csak ideges vagyok miatta,kérem keressék meg-kértem,miközben egy könnycseppem lehullot.

-Megtalálom Spencer.-ígérte meg,miközben letörölte a könnyem.

Elmentek.Próbáltam előttük erősnek tűnni,de miután elmentem,csak álltam a szoba közepén és bámultam magam elé.Elképzelésem sem volt,hogy hová tűnhetett.Kitört belőlem a keserű sírás.

3 hónap eltelt.Semmi.Semmi hír róla!Egy árva szó sem,hogy merre lehet Calum Hood.Semmi.

Kisem szálltam az ágyamból,csak ritkábban.Emilyvel sem akartam találkozni.Senkivel se.Alíg ettem.Csak zokogtam,zokogtam a takaróm alatt,aminek  Calum férfias illatánk maradványai voltak.

Ha ettem is,az azért volt,mert  a takarító néni Nancy belém tömte azokat a parányi szendvicseket.Órára sem mentem el.

Kopogtak.

Kitápászkodtam az ágyból,és elindultam az ajtó felé.Parányi remény maradt meg bennem a szivem legmélyén,hogyha kinyitom az ajtót Calum lép be.

Dashner volt az.

-Üdv.-legyintettem-Jöjjön beljebb.-intettem.

-Hát oké.Híreim vannak.-mondta miközben bezárta maga mögött az ajtót.

-Jók vagy rosszak?-kérdeztem hangnem nélkül,mert már semmi erőm nem volt.Felhúztam a lábom a kanapén.

-Nem mondanám jónak.

-Bökje ki.Ennél rosszabb nem lehet.

-Nem is tudom,hogy mondjam ezt el neked Spencer!.

-Csak mondja.

-Találtunk egy holttestet,amiről azt véljük,hogy Calumé,az eredmények alapján.-Lesokkoltam.

-Nem!Nem!Nem!Nem!Nem lehet!!-visítottam,majd lecsúsztam a kanapéról és zokogtam.Már a levegőt sem vettem rendesen.Egy világ összetört bennem.Nem lehet!Mi lesz velem ezután?Nélküle élni?Elképzelni nem tudom!Nem lehet!!!Nem!Nem!Összetörtem egy életre!Minden kép lejátszódott a fejemben,amit eddig átéltünk boldogan.

Dashner lecsúszott hozzám majd átölelt.

-Sshh!Semmibaj!Semmi baj!

Zokogtam,és néha kitöréseim voltak,és sikítottam. 

                       "To be continued"


Babak<33

Évadzáró szerelmuszaim <33

Nemsoká" kövi évad <3

Az összes évad ,-egyenlőre 2 évadra tervezek-,ilyen kevés részes lesz,de ha jön ihlet akkor folytatom,de a  legfőbb,hogy csak akkor,ha ti olvassátok <3 <3

Köszönömk ezt a sok vote-t <3

Dina

The Fate (C.H) HUNGARYWhere stories live. Discover now