Hoofdstuk 6 zoektocht

45 4 0
                                    

Pov Binky
(Ik ga nu ook een pov van binky houden wat betekent dat dit vanuit binky wordt geschreven en bij hem blijft, ik hoop dat jullie het leuk vinden).

Binky stond in de trailer hij hoorde van zijn baasje Claudia dat ze op weg waren naar Spanje. Waar dat lag, Binky had geen idee. Binky vind de trailer niet heel erg eng. De vader van Claudia rijdt toch wel voorzichtig. Het enigste wat Binky minder vond aan de trailer was dat het klein was en dat hij niet kon zien waar ze reden. Hij was te klein. Binky was er wel trots op. Niet omdat hij zo klein is maar omdat hij een stoere zwarte shetlander is. Opeens hoorde Binky een klap hij wist niet wat er gebeurde. 'Oh nee, wat is dit' dat dacht Binky. De trailer klapte om. Ewn stekende pijn kwam in zijn rug. De trailer sprong open. Zo snel als hij kon rende hij de trailer uit. Achter hem hoorde hij een auto hard op de remmen duwen en met piepende banden kwam de auto tot stilstand. 'Oh nee ik ben de verkeerde kant opgerend. Vliegensvlug draaide Binky zich om. Daar zag hij het bos. Hij hinnikte een paar keer hard. Boosheid,verdriet, angst en woede voelde Binky.
Na een tijdje in wilde galop gezeten te hebben kwam Binky eindelijk tot stilstand. Pffh even uitrusten na zo'n wilde galop. Binky keek om zich heen. Waar was hij? Hij had het nog nooit gezien. Hij zag dat hij vlak bij een beekje was. Midden in het bos. Het gras zag er ook heel lekker uit. Toen pas besefte Binky wat er was gebeurd. Oh, nee. Dacht Binky. Ik ben hier alleen. Ik ben hier zonder mijn lieve baasje. Waar is ze? Hij was alleen helemaal alleen. Straks is ze in gevaar ik moet haar helpen. Na 3 slokjes water gedronken te hebben ging Binky weer rennen. Zoeken. Waar is Claudia? Hij rende kriskras door het bos maar hij zag niks wat hij net op de heenweg naar deze plek ook zag. Helemaal alleen probeerde hij een glimp op te vangen van een auto. Uiteindelijk zag hij weer de plek waar hij was begonnen met zoeken met het beekje.
Hij was is een rondje gelopen. Wat moest hij nu? Het werd al donker. De sterren stonden aan de hemel en de maan gaf licht in het donker. Binky wou verder zoeken Maar hij liet zich door zijn benen zakken. Eerst maar even uitrusten.

Hoe vinden jullie een pov van Binky? Reactie vind ik altijd fijn net zoals een sterretje. Heb je tips ik hoor ze graag.

No home without horsesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu