#####

35 7 3
                                    

Muhammed bana sesleniyordu. Yanıma gelerek, "iyimisin? Dedi.ben ağlamaklı gözlerimle"sence? Dedim.cebinden bir mendil çıkartarak gözümdeki yaşları sildi.sonra bana "hadi okula geç kalacağız."dedi.ben okul saatinin geldiğinden habersiz "ben bugün gelmiycem. sen git"gözlerimin içine bakarak "sen gitmessen bende gitmiyorum. Seni bu hâlde bırakamam.evimiz hemen şurda bu yağmurda kalmayalım istersen gidip bi elini yüzünü yıkarız. "Birşey demeden muhammedi takip ettim.kapının önüne geldiğimizde sanki bu evi bir yerden hatırlıyordum.içeri girdiğimizde aman Allah'ım bu geçen gün beni evine alan yaşlı teyze.teyzede beni tanımıştı belliki çok misafir perverce bizi içeri davet etti. Oturduk.muhammed yaşlı teyzeye bakarak "babaanne zümra ' ya lavoboyu gösterirmisin, bir elini yüzünü yıkasın"ben ayağa kalktığımda gerçekten üstüm başım berbattı.hem ıslak hem kirli.sonra yaşlı teyze "eniyisi sen gir bir duş al yavrum"dedi.ben reddetmeyerek kabul ettim.duş aldıktan sonra yaşlı teyze bana temiz havlu,ve temiz kıyafet bırakmıştı.mor bir bluz ,siyah bir uzun etek.mecburiyetten onları giyip saçımı topladım. İçeri girdiğimde, yaşlı teyze "umarım kıyafetler olmuştur. Yavrum"dedi.ben olmuşcasina başımı salladım.

Senden Önce Senden SonraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin