Sabah kalktığımda okulun ilk günü olduğundan tabikide Forma giymeyecektim.dolabımdan siyah bir deri diz altı etek,üstümede siyah bir bluz giydim.saçlarımı dün gece yıkadığımdan hâlâ ıslaklık vardı. kurutup fön çektim.siyah bir kalem ve bordo rujumla okula gitmeye hazırdım artık.siyah kol çantasında alıp evden çıktım.yolda yürürken yerde bir cüzdan gördüm. Aldırmayıp yoluma devam ettim.durumumuz iyi olduğundan bu tür şeyleri aldırmazdım. Kahvaltı yapmayı unutmuştum heyecandan olsa gerek okulun ilk günu ya :) sınıfa girdiğimde herzamanki gibi yine geç kalmıştım.hocaya hiçbir açıklama yapmadan duvar kenarı en arkadaki yerimi aldım.sınıfta kimseyle anlaşamadığımdan yalnız oturuyordum.sonra kapı çaldı , anlaşılan yeni birisi gelmişti sınıfa.çocuk içeri geldikten sonra kendisini tanıttı.ismi Muhammedmiş.hoca çocuğa yavrum geç şöyle otur dedi,benim yanımı işaret ederek. sınıftakiler benim göstereceğim tepkiyi merak ediyorlardı.hepsi bana doğru yönelirken hepsine ters bakış atmaktan sıkılmış bir şekilde kafamı çevirdim . çocuk yanıma oturduğunda selam verdi.aldırmayıp önüme döndüm. bu çocukta birşey vardı. Emindim yakışıklı bir çocuktu.ama güzellikten çok daha fazla bir şeyler vardı bu çocukta.zil çaldığında çocuk bana "mescid nerede acaba "dedi.ben mescidin ne olduğunu bilmediğim için "mescid ne?"diye sordum.çocuk bana "namaz kılınan yer mübarek"dedi.bende "bilmiyorum" deyip geçiştirdim. Tenefuste kantine inip okuldan sonra eve geldiğimde kendi kendime düşünmeye başladım.normalde bu çocuğun dediklerini başka birisi söylese hemen terslerdim.ama ben bu çocuğu tersleyemedim.bu çocukta gerçekten birşeyler vardı.ama ne?? Okuldan çıkar çıkmaz bi taksiye atlayıp eve gittim. Yarın doğum günümdü.heyecan hiç yoktu herzamanki gibi mutfağa gidip birşeyler yedikten sonra,odama çıkıp bi duş aldım....