Dışarıya çıktığımda kafamda bir sürü düşünce vardı. Onları düşünürken bi arabanın bana korna çaldığını duydum arkamı döndüğümde babamın bana sinirli gözlerle baktığını fark ettim. Hemen yanına gidip arabaya bindim. Babamin bana bakan gözleri birşey söylemeden herşeyi anlatıyordu. belliki beni çok merak etmişlerdi, hiçbir şey demeden hızlıca arabayı sürdü. Yolda 2 tane köpek gördüm ve çocuklar köpeklerin kuyruklarına ip baglamışlardı ve ipin ucunda teneke kutu babama bakip " baba lütfen dur " dedim.babam bana bakıp "ne oldu " dedi .Bende elimle köpekleri gösterdim.babam olumlu anlamda başını sallayıp arabayı durdurdu. İnip hemen köpeklere yaklaştım, babam hala arabadaydi köpeklerin yavaşça kuyruğunda ki ipleri çözdüm ikiside özgürdü artık ve ikiside henüz yavru köpekti. Sonra hemen arabaya bindim ve yolculuğun bitmesini bekledim. Yol boyunca ne babam nede ben tek kelime etmedik. Çok belli oluyordu merak etmişlerdi beni. vardığımızda annemin ağlamaktan şişmiş gözleriyle karşılaştığımda,şaşırmıştım. Bu kadarda beklemiyordum. Annem bana hızlıca sarıldı. anneme hiçbir tepki vermeden odama çıktım. Babamın arkadan bana seslenmesini aldırmayarak odama geldim. Herzamanki gibi giyinip yatağıma yattım. Oldukça yorgun olduğumdan öylece uyuya kalmıştım. uyandığımda rüya gördüğümü hatırladım, rüyamda bir yaşlı adamın bana başörtüsü verdiğini gördüm Yarın okul açılacaktı yine lise 3 offfff!!!geçen sene sınıfta kaldığımdan yine lise 3'ü okuyacaktım. acıktığımın farkına vardığımda mutfağa gidip, bişeyler atıştırdım. annemle babam henüz gelmemişlerdi.tabletimi alıp kanepeye uzandım.Nette herzamanki gibi hiç bir şey yoktu.facebookta gezinirken herzamanki gibi erkekler fotolarıma yorumlar yağdırmışlardı."çok tatlısın, yeriimm seni,burnundaki hızman olayım vs" gerçekten güzelmiydim acaba sarı saçlarım, beyaz tenim, ve masmavi gözlerim biraz çekik olsada yinede severim.herneyse.birden bire kapının açıldığını fark ettim.Arkamı döndüğümde annem ve babamın kahkaha seslerini duydum.içeri geldiklerinde oldukça mutlu görünüyorlardı.onları gören ben hemen ayağa kalkıp odama doğru yönelirken annem "gizem biraz bekle kızım "dedi.sanırım yine nasihat ediceklerdi.annemin dediğini duymamazlıktan gelip odama çıktım.yatağıma yatıp sabahın olmasını bekleyerek uyuya kaldım....