Teyze mutfağa gidip,bişeyler hazırladı.ben gerçekten acıkmıştım.içeri gidip ona yardım ettim. Birseyler yedikten sonra ,ben kalkmak için izin istedim.tam çıkarken muhammed"istersen burda kalabilirsin "dedi.ben hayır dermişçesine başımı sallayıp ordan ayrıldım. Dışarı çıktığımda nereye gideceğmi gerçekten bilmiyordum. Yolda yürürken,bi yaşlı adamın yanıma gelip,para dilediğini gördüm. Elimi cebime attığım da sadece 1 tl olduğunu fark ettim. O parayı da yaşlı adama verip oradan uzaklaştım. Hava gerçekten kararmıştı. Nerede kalıcaktım? Bilmiyordum. Kafa dinlemek için sürekli geldiğim ,deniz kenarına geldim.kimsecikler yoktu.bi bankta oturup,dalgaları izledim. Sonra birdenbire kahkaha sesleri duydum. Arkamı döndüğümde 5-6 genç içki içmiş, kafayı bulmuşlardı gerçekten. Korktum ama hiç aldırmayıp önüme döndüm. Bana yaklaştıklarını hissedince,oradan ayrılmam gerektiğini düşündüm. Yerimden kalkıp tam gidecekken birinin arkamdan seslendigini duydum."şşşt yavrum". Ben adımlarımı hızlatarak çok daha hızlı bir şekilde yürüdüm. Arkamdan geliyorlardı. Korkmuştum. Kendimi birden caddenin ortasında buldum. Anlaşılan çok hızlı yürümüştüm. Hatta koşmuştum. Neyse kurtulmuştum onlardan.yürüyordum yorulduğumun farkına vardığımda durdum.tam karşımda bi park vardı. sabaha karşı olduğundan kimse yoktu. Gidip bi banka oturdum. Oracıkta uyuya kalmışım. Hava soğuktu. Üşüyordum gerçekten. Kalktığımda donmuştum. Kalkıp biraz yürüdüm. Gerçekten heryerim tutulmuştu.