Deniz'de ki SIR neden başlık bu ne alaka değil mi? Şöyle ki ben denizi insanlara benzetirim , Deniz baktığında sadece sudan ibaret , kendi rengi bile olmayan gök yüzünün rengini almış bir su birinkintisi. Peki insan et ve kemik parçası , ailesinin onu yetiştirmesiyle şekillenmiş düşünceleri olan.
Gerçekten bu kadar mı sizce?
Deniz'in içinde ve insanın içinde neler var ?
Bunun Hakkı'nda bir düşünceye sahip misiniz? yada hiç düşündünüz mü? Düşünmediyseniz en başta dediklerimden bir farkınız yok.
Deniz uçsuz bucaksızdır, içinde neler gizler canlılar , cansızlar , bildiğimiz veya bilmediğimiz bir çok şeyi gizler Deniz. Kendinizi kıyıda sanarsınız bir kulaç attığınızda dipsiz bucaksız bir derinlikte ölümle karşı karşıya bulursunuz, denizin size ne getireceğini bilemezsiniz Deniz sırlarla doludur tıpkı bizler gibi insanlar gibi. İçimizde o kadar çok şey varki kimseye anlatmadığımız bazen kendimizin bile farkında olmadığı. Bizler içimizde başkalarıyla yaşıyoruz. Bize yaşatılan acılar , mutluluklar , sıkıntılar , heyecanlar , aşklar , kursakta kalan sözler , hayaller , umutlar bir çok şey. Bunu siz biliyorsunuz kendinizi siz biliyorsunuz peki insanlar sizi biliyor mu ? Anlıyorlar mı? Sizi anlayan 1 kişi olmalı hayatınızda biz ikizimle tam da bu noktada birleşiyoruz kimse içimizde ki derinliği göremezken biz görüyoruz. Bugün ikimizde Deniz'le ilgili paylaşımlarda bulunduk. Ben şöyle bir şey yazdım '' gök yüzüyle Deniz'in en güzel dansıdır dalgalar'' Benim şunu anlamamı sağladı bu paylaşımlar. İkizimle ben deniziz hayallerimiz gökyüzü ve gökyüzüyle Deniz'in en güzel dansıdır dalgalar, hayallerimiz yıkılır bazen büyük dalgalar oluşturur bazense hafif ince dalgalar ama unutmayın ki denize rengini veren gökyüzüdür ve hayaller olmazsa hiçbir amacınız olmaz hiç bir zaman hayal kurmaktan vazgeçmeyin ne kadar çok yıkılsada size umut olur ışık olur renk olur...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Birileri MUTLU Gözükür
Non-FictionÇok yakın iki dost , arkadaş , kardeş hatta ikiz. Neden mi ikiz çünkü onlar ilk başta birbirlerine hiç benzemediklerini düşünseler de aslında kaderlerinin bire bir aynı yazıldığını anlarlar. Farklı kişilerle aynı anda aynı olayı yaşadılar , geçmi...