Ruh Eşim!!!

8 0 0
                                    

Aslında nasıl giriş yapacağım konusunda hiç bir fikrim yok. Tek bildiğim şuan çok kötü olduğum çünkü ikizim kötüyken ben ondan daha kötü oluyorum , hiç birisi üzgün diye üzüldüğünüz oldu mu ? 

Ben bunu çok yaşadım sebebini bilmediğim şekilde onun çektiği acıları çekiyorum , sebebini bilmediğim şekilde ona bağlıyım , sebebini bilmediğim şekilde hayatta en çok güvendiğim insan , Aslında bunun sebebini biliyorum. O benim diğer yarım bir önceki bölümde onunda bahsettiği gibi bir elmanın iki yarısıyız. Elmanın bir tarafı çürüdüğünde diğer tarafı ne kadar süre sağlam kalabilir ki ? Bizde sağlam kalamıyoruz , biz birbirimizle parçalara bölünüp birbirimizle toparlanıyoruz. İnsanların çoğu ruh eşini karşı cinsten birisi zanneder , o kişiyle evleneceğini çok mutlu olacağını düşünür. Ama gerçek şu ki ruh eşi denen kişi evleneceğiniz kişi değildir. Ruh eşi sizi koşulsuz seven sizin bile anlayamadığınız şeylerde sizi anlayıp size doğru yolu gösteren yanınızda olan kişidir. Aslında daha farklıdır ama genel olarak budur illa ruh eşinizi karşı cinste aramayın ve gerçekten ruh eşiniz evleneceğiniz kişi değilde gerçek bir dostunuz olur umarım. Çünkü bu hayatta en çok ihtiyaç duyduğumuz şey gerçek bir dosttur. Ruh eşinizi en kısa zamanda bulmanız dileğiyle....


Birileri MUTLU GözükürHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin