İlişkiler inişli çıkışlıdır evet ama bazı ilişkilerde sürekli tartışmalar yaşanır benim ilişkimde böyle aslında baktığınızda güzel bir ilişkim var farklı şehirlerde olsakta sürekli konuşamasakta birbirimize değer verdiğimiz aşikar , şimdi diyeceksiniz ki ilişkin hep kavgalı ama güzel ama sadece değer veriyorsunuz sevgi yok mu? Bilmiyorum bizim aramızda sevgi var mı ? Gerçekten birbirimizi seviyor muyuz ? Aslında bir erkeği sevmek Nasıl bir duygu bunu yaşamayalı çok uzun zaman oldu 6 yıl kadar en son bir erkeği sevdiğimde lise 1 öğrencisiydim çocuktum cahildim ama her şey toz pembe gelmiyordu. Ben her zaman önceliği kendisi sonra ailesi sonra dostları ondan sonrada erkek arkadaşı olan bir kız oldum hep insanlarla aram iyi oldu hep insanlar beni sevdi hep birileri peşimden koştu ama ben nedense bir ilişki yaşamaya hiç hazır hissetmedim kendimi. Çok kişiyle konuştum çoğu erkeğin evlenmek istediği kız oldum ama bir şeyler eksik bende bir erkeğe karşı arkadaşlık dışında sevgi eksik , güven eksik , sabır eksik ben karşımdakini onunla birlikte olup bırakacağıma üzeceğime en baştan olmaması için çabaladım hep önüme engeller koydum. Benim sorumluluklarım vardı , bana ihtiyacı olan insanlar var diye düşünerek kendimi hiç bir zaman birisine adayamadım , adayamam da bu benim yapım ben kendisini bir erkek için paralayan onu elinde tutmaya çalışan bir kız olamadım. Benim ilişkilerimde giden karşı taraf değil benim ama şimdi birisinden gidemiyorum. Onu seviyor muyum bilmiyorum ama onunla gerçekten zirvelerdeyim , onunla en Mutlu da olabiliyorum en mutsuzda en sinirlide en anlayışlıda aslında ilk defa birisini tekerdersem üzüleceğinden korkuyorum. Üzülmesini istemiyorum ama üzülmekte istemiyorum. Ben onca Ada'm arasından onu seçmişim ben 4 yıl sonra hayatıma birisini almışım ve bana hakettiğim gibi davranmalı. Davranmıyor mu açıkcası davranıyor bana ilgi gösteriyor değer verdiğini belli ediyor ama işte bir yere giderken bana haber vermiyor bu beni deli ediyor hayır ben ona git yada gitme demem sadece bilmek istiyorum. Evet biliyorum bencillik yapıyorum ama haber versin ben onun önüne engel koymam. Kafam aşırı karışık az önce yine haber vermediği için biz tartışırken beni eski sevgilisiyle kıyasladı bu ne demek ya biz Bahar'la da bunları tartıştık. Bahar? Bahar? Başlarım Bahar'ına tabi kavgamız daha da büyüdü ve ikizim olmasa şuan ilişkim bitmişti aslında ben 2 günde bir ilişkimi bitirmeye yelteniyorum ama sevgili erkek arkadaşım müsade etmiyor. Hayat çok garip gerçekten çok garip ben her istediğini başarmış bir kız bu Ada'ma söz geçiremiyorum yok dinlemiyor. Sen git herkese sözünü geçir şu sarı çocuğa geçireme şaka gibi al öldür koy kenara. Bunları sadece içimi dökmek için yazdım ikizimin önerisiydi. Ama işte yazım pek de iyi olmadı öyle birisine konuşur gibi yazdım size en başta da dediğim gibi ikizim benden daha iyi yazı yazar ben mantık insanıyım edebi yönüm çok da kuvvetli değildir . Ben konuşur gibi yazarım o anlatır öğretir gibi bu kızı kıskanmaya başladım ya bak aramızı bozacaksınız wattpad okuyucuları :DDD tabikide latife ediyorum o benim her şeyim kimse bozamaz aramızı. İyi günler diliyorum sayın okuyucular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Birileri MUTLU Gözükür
No FicciónÇok yakın iki dost , arkadaş , kardeş hatta ikiz. Neden mi ikiz çünkü onlar ilk başta birbirlerine hiç benzemediklerini düşünseler de aslında kaderlerinin bire bir aynı yazıldığını anlarlar. Farklı kişilerle aynı anda aynı olayı yaşadılar , geçmi...