Capitolul 1 "Auditie"

648 24 11
                                    

Ally POV

Imi aud telefonul cum bipaie a triea oara. E duminica si e ziua mea libera. Nu am chef sa vorbesc cu nimeni...mai ales la 8:00...ce psihopat ma suna tocmai acum.
Ma enervez si ridic telefonul. Iata si psihopatul...Adam...
Eu si Adam suntem prieteni de cand aveam patru ani...de cand el s.a mutat vizavi. Am mers la aceeasi gradinita, la aceasi scoal generala...si in primi doi ani de liceu...Da, acum nu prea mai vine la liceu fiind mult prea ocupat cu actoria si toate fetele care pur si simplu sar pe el. Ati auzit bine, e ca un fel de star de cinema acum. Nu.l condamn, cu fata pe care o are ar fi putut fi si model (la media e o poza cu el :*)
Ma decid sa raspund.
Alo? spun eu jumate adormita.
Jaluzeaua sus! spune el.
Casele nostre sunt foarte aproape, iar camera lui e in drept cu a mea. De fiecare data imi cere sfaturi cum sa se imbrace inainte de fiecare auditie.
Imi ridic jaluzeaua.
Avea o pereche de jeans albastri, un tricou gri un pic cam larg(pacat de corpul lui atat de bine lucrat), iar in picioare avea o pereche de Doc Martens negri.
Cam cine anume tre' sa joci de data asta? spun eu inca la telefon.
Joc rolul unui baiat din San Fransisco, indragistit de muzica si de propria lui chitara, imi raspunde usor confuz dandu.si cred ca seama ca a facut o alegere poterivita.
Daca puteam chemam politia pentru ce ai facut!
Nu spune nimic,dar se uita la mine usor intimidat, probabil pentru ca am tipat la el. Ups....
Iati o pereche de jeans rupti ,trei sferturi, un tricou mai stramt, o pereche de vansuri gri si o geaca de blugi de aceasi culoare cu jeansii, spun eu de data asta putin mai relaxata.
Am spus muzician nu rocker. inceraca el sa faca o gluma proasta.
Ma uit la el usor ironic dupa care inceteaza sa zambeasca si isi duce privirea spre pamant.
Facea glume bune, iar eu chiar mai radeam la ele, dar acum cred ca e putin emotionat, mai ales ca daca trecea putrea merge la Hollywood cu filmul asta.
Incep sa rad ca sa ii ridic moral putin. Stiam ca e foarte emotiv si ii pasa mult de parerea mea, dar nu inteleg de ce...

Adam POV
Of, iar am dat.o in bara. Credeam ca am ales bine de data asta. Si cu hainele si cu gluma. Sincer m.am speriat putin cand i.am vazut fata ei ironica. Ma bucur ca pana la urma a ras.
Frate, ma comport ca un idiot cand o vad.
La inceput am crezut mereu ca o sa fim prieteni. Eram ca frate si sora, normal eu fiind cu doua luni mai mare(nu ma judecati, acum am nevoie sa ma cred important ca sa ma simt bine inainte de o auditie). Totul a fost asa, fratzeste, cum imi place mie sa spun...pana in primul an de liceu... Ally a inceput sa vorbweasca cu toata lumea, sincer m.a impresionat ca a trecut peste timiditatea ei si a reusit sa.si faca o multime de prieteni. A devenit din ce in ce mai populara. Toti baieti se dadeau la ea, iar eu nu puteam accepta asta. Da, cred ca eram gelos. Ii impiedicam pe majoritatea sa vorbeasca cu ea a doua oara.
Apoi, cand am fost impreuna in excursie timp de trei zile, in drumul spre casa, cand eram singurii ramasi ce trebuiau dusi acasa, Ally a adormit pe umarul meu. Era atat de draguta cand dormea. Nu m.am putut abtine si am sarutat.o. Din fericire nu si.a dat seama, Slava Cerului!
Acum, mereu cand o vad stomacul mi sa umple su fluturasi si imi vine sa o sarut, iar acum din ce in ce mai mult, pentru ca nu am fost de multt timp la liceu si cred ca baietii au inceput din nou sa se dea la ea. Nu stiu ce sa fac, daca ii spun ca o plac ea s.ar putea sa nu imi impartaseasca sentimentele, iar daca nu ii spun imi e frica (,) ca altcineva mi.ar putea.o lua.
M.am imbracat cu ce mi.a spus Ally. Am sunat.o din nou asezandu.ma in fata ferestrei. Nici nu am lasat.o sa spuna alo.
Esti geniala, stiai? Ii zic eu zarind.o langa fereastra.
Se poate asa ceva, eu chiar...chiar...eu chiar am facut.o sa roseasca. Frate, e cea mai fericita zi din viata mea. Ally a devenit un caracter piuternic dupa primul am de liceu.
I.am zambit usor. Am tras jaluzeaua fara sa inchid telefonul.
Succes! o aud pe Ally la telefon, revenindu.si da altfel. Acum sunt mai plin de viata ca oricand. Siunt sigur ca o sa tresc auditia.

--------------------------------------
Asta e cap 1, sper sa va placa, si scz pt eventualele greseli. Pup!

VecinulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum