Ally POV
Continui sa colorez craniul pe care l-am desenat pe caietul de engleza.De ieri, de cand m-am trezit in casa lui Adam, ma tot gandesc la ce o sa fac dupa ce el o sa plece timp de 5 luni fratilor, 5! Ce naiba!? Cat poate dura productia unui film?!
Cum o sa pot rezista atata timp fara privirea lui, fara zambetul lui mult prea molipsitor, fara rasul lui colorat, fara grija lui...
Fara el...fara el...fara el...fara el...
Doar asta imi rasuna in minte.
Sunt trezita de sonerie si de profa cu ochelari ce da de inteles sa fim atenti.
-Acum sa alegem perechile pentru proiecte...
Proiecte?! Perechi?! Ce mama dracului s-a vorbit la ora?!
Il vad pe Nick holbandu-se din nou la mine. E badboy-ul liceului. S-a culcat cu aproape toate fetele din scoala, si cu o parte din profesoare.
Il urasc cand se uita la mine atat de insistent.
Ii arunc o privire de sper sa mori de mana mea si imi duc privirea spre profesoara.
-Nick, tu vei face pereche cu...
Si le vad pe toate fetele strigand ca disperatele si urland ca niste catele in calduri spunand ca vor sa fie perechea lui.
Ma gandesc in mintea mea deja cine va fi nefericita.
-...cu Ally.
Nu, nu, nu, nu,nu!!!!!! Cum se poate ca profa sa imi faca una ca asta!?
Pai, pana la urma traim intr-o lume infecta, dar totusi, de ce eu?!
-Va fi placerea mea...spune el si pe fata ii apare un zambet pervers.
-Nu, nu va fi. Doamna, nu mai exista nimeni in clasa cu care as putea face echipa? il iuntrerup eu. Daca mai spune ceva il iau de gat si il fac KO.
-Imi pare rau, nu mai sunt.
Iese din clasa zgomotos.
Ma uit la el scarbita dupa care realizez ca am ramas singuri in clasa.
-Daca tot suntem parteneri, imi explici si mie treba asta cu proiectele? intreb eu asezandu-ma in banca si continui desenul.
Se aseaza pe banca si imi ia caietul.
-Hei! Nu te baga unde iti fierbe oala! si incerc sa ii smulg caietul, dar el se ridica iar eu pierd ocazia.
Ma ridic si eu si ma indrept spre el. Din nou incerc sa ii iau caietul, dar e o miscare proasta. Acum el e prea aproape de mine si ii pot simti respiratia.
-Prosta miscare...spune el si imi cuprinde talia.
Se apropie alarmant de mine, dar ii trantesc una in bot.
-Au!
-Proasta incercare. zic eu ironica.
-Care e treaba cu tine?!spune el cu vocea putin ridicata.
-Tu ti-ai cerut-o.
-Dar nu te-am sarutat, nu?!
-Asta nu scuza faptulca mi-ai luat caietul. Daca nu vrei sa imi spui de proiecte am sa aflu singura.
Si ies din clasa pufaind de nervi.
Trebuie sa ma descarc. Lovitura pe care i-am servit-o lui Nick m-a intaratat mai tare. Dupa ce m-am asigurat ca nu e nimeni pe hol am dat cat de tare am putut cu pumnul in perete.
CITEȘTI
Vecinul
RomanceLumini, motor, dramă! El-băiatul perfect cu o carieră în cinematografie asigurată Ea-fata cu o viață tulbure ce nu știe ce e cu adevărat o familie Ce se înâmplă când ajung să fie împreună? Relația lor la distanță o va funcționa? Va ajunge ea să aibă...