Ally POV
Mă ridic din pat la scurt timp dupa ce am adormit din nou. După ce Adam a plecat am decis să mai stau, dar se pare că nu prea mi-a ieșit.
Intru în baie. Primul lucru pe care îl fac este să mă uit în oglindă. Părul îmi e răvășit și am cearcăne sub ochi. Cred că am stat prea mult citind romane de dragoste de pe internet.
Îmi fac un duș rapid după care ies din baie, asigurându-mă că jaluzelele sunt trase. Nu de altceva, dar nu vreau să mă trezesc că băieții din clasă au poze cu mine doar în prosop, cum li s-a mai întâmplat altor fete. Știu că Adam e plecat, dar totuși trebuie să fiu precaută și cu ceilalți băieți. Oricum știu că prietenul meu din copilărie nu îmi va face ceva de genu.
Alerg spre dulap de unde îmi iau o lenjerie intimă neagră și un sutien de aceași culoare, urmate de o pereche de jeanși gri, un tricou pe care scria *Years and Years* (la media e melodia mea preferată de la ei), trupa mea preferată, cât și a lui Adam, iar pe deasupra îmi iau un fel de bluză de trening, lungă până la genunchi, vișinie.
Ma duc in bucatarie si imi iau un iaurt.
Eram singura in ditamai casa. Bine, nu e chiar asa de mare. Nu e o vila imensa. E o casa normala in care traiesc trei femei, adica doua fete si o femeie: mama, sora mea de 7 ani, si eu, fata ce sta in ultima banca chiar daca e aproape cea mai scunda, cea care nu vorbeste aproape cu nimeni, vazuta de toti ca o tocilara. Pana anul trecut eram foarte populara, dar toti au inceput sa se indeparteze de mine. Baietii nu se mai uitau la mine, iar fetele nu vroiau o prietena care nu le aduce asazisele beneficii de a lua ele baietii pe care tu ii respingi.
De cand Adam nu prea mai vine pe la scoala parca, parca baietii au mai inceput sa ma bage in seama, dar am ales sa nu.mi mai pese.
O singura data am iubit un baiat...cel cu care am copilarit...care mi.a fost cel mai bun prieten. Dar am renuntat. Cum sa imi fac iluzii cand stiu ca nu am sanse mai ales pentru ca mai mereu e inconjurat de actrite frumoase si modele.
Urc din nou sus, in camera mea. Toata era ravasita. Haine si papuci peste tot, patul nefacut, cutia de la pizza pe birou.
Imi pun castile in urchi. In cateva minute termin treaba iar toate lucrurile erau la locul lor.
Imi aud telul bazaind. Am primit un mesaj? singura persoana care imi trimite mesaje e Adam. Si se pare ca am dreptate.
"Ureaza.mi succes"
Aleg sa il sun totusi stiind ca si mie imi va face bine sa ii aud vocea.
-Alo
-Succes!
-hmm. Se pare ca o sa am nevoie. Sunt peste 40 de actori ce isi doresc rolul si sunt chiar buni...
- Nu ma dezamagii, eu am incredere in tine....stai, ce naiba spui Ally, incerci ...nu.mi spune ca...inca imi place de el...de asta am inrosit atat de repede de dimineata?
-Ce dragut a sunat asta...si incepe sa chicoteasca. O sa ajung maine acasa. Ramanem peste noapte la hotelul unde se face auditia si maine ni se spune rezultatul.
-Sper sa vi.l dea mai repede pentru ca nu pot sta atata timp fara tine...ce dracu spun. O s.o dai in bara rau de tot Ally, stapaneste.te!
Imi dau seama ca m.am inrosit si ca el a ramas fara cuvinte.
-Hei....uita ce am spus...m.am lasat dusa de val.
-De val? Asa deci. Ne auzim mai incolo. Paa.
-paaa.
Cat de proasta poti sa fiu, pun pariu ca si.a dat seama ca il plac.
Controleaza.te! Nu vrei sa pierzi prietenia lui Adam. Daca afla, pritenia voastra de multi ani se va sparge in mii de bucati...la fel si inima ta...
Adma POV
Mi.e atat de frica de ce se va intampla la auditie. Oh, Ally, ce n.as da sa pot sa.ti pun ce simt pentru tine. Mai sunt 10 actori si intru eu. N.o sa te dezamagesc Al. O sa vin cat de curand pot si o sa.ti fac o surpriza...ca sa nu iti mai para rau de fiecare data cand suntem despartiti. Cred ca si ea a observat ca ne simtim aiurea cand suntem departe unul de altul.Ma intreb daca nu imi fac iluzii. Fata asta sta inchisa in ea de mai mult de un an, si nu stiu cum as putea sa o fac sa.si revina.
Ally POV.
M.am pus in pat din nou si mi.am luat laptopul in brate. E putin probabil ca o sa dorm mai ales ca dupa ce am vorbit cu Adam nu
m.am mai ridicat din pat pana sora mea a intrat in camera si m.a anuntata ca a venit de la ora de balet, ca de obicei, aproape urland.Dupa doua ore
Vad ca ceasul indica doar ora zece. Sunt mai treaza decat as crede. Imi iau telefonul si ii trimit un mesaj lui Adam.
"Dormi?"
Adam:
"Nu pot. Tu?"Eu:
"Nici pe departe"Adam:
":*"Mi.a trimis cumva bezele? Oare...nuuuuu !!!! Nu te mai gandi la asa ceva Ally! Sti foarte bine ca nu.ti va impartasini niciodata sentimentele. Probabil chiar in clipa asta si.o trage cu o actrita mult mai draguta ca tine.
Dar eu oare chiar mai am sentimente?...
-----------------------------------------------------------
Am intarziat destul de mult cu cap asta, dar sper sa va placa. Astept comentarii, chiar daca sunt negative. Poate trageti un ochi si la celelalte carti ale mele LAST NIGHT si Iubita falsa pentru o zi.Pup!
P.S. scz pt eventualele greseli :3
CITEȘTI
Vecinul
RomanceLumini, motor, dramă! El-băiatul perfect cu o carieră în cinematografie asigurată Ea-fata cu o viață tulbure ce nu știe ce e cu adevărat o familie Ce se înâmplă când ajung să fie împreună? Relația lor la distanță o va funcționa? Va ajunge ea să aibă...