elaely
Ally POVMa uit la ceas si observ ca unsprezece seara deci nu e foarte tarziu, mai ales ca ora mea de culcare e minim trei jumate dimineata. Imi deschid din nou laptopul si intru pe youtube, asteptam ca un nou video de la "Years and Years" sa apara, dar se pare ca inca nu l.au incarcat. Ador trupa asta, si in curand vor oraganiza un nou concert, aici, in Londra. Mai tot timpul eu si Adam suntem prezenti la concertele lor. Cred ca o sa fac eu cinste cu biletele, data trecuta pritenasu' meu facand.
Ma hotarasc sa inchid mica mea feblete, laptopul, si sa ma intind. Sunt stresata rau de ce veste o sa primeasca Adam, dar si pentru cum ne.am vorbit de data asta. Oare sentimentele mele sunt chiar asa de profunde incat nu pot trece peste ele?
Ce prostie! Normal ca poti Ally! Ani la rand ai facut asta, de ce nu ai putea acum?!
Dar simt de parca sentimentele mai au un pic si explodeaza in mine...
Nu fi copil! Sti bine ca nu o sa puteti fi impreuna!
Si daca simnte si el la fel?...
Cum poti sa te gandesti la asta!?
Da... Nu inteleg cum pot fi asa...
Normal! Sigur acum si.o trage cu un model sau o actrita de mii de ori mai draguta ca tine.
-Sunt o toanta... si las lacrimile sa imi inunde obraji pana perna se face fleasca...
Ma linistesc cu greu, dar o fac... Ma uit, acum pe pereti incercand sa nu ma gandesc la Adam.Trece o ora, trec doua, iar eu nu reusesc sa renunt la stres.
Pentru Adam e foarte important raspunsul, deci, si pentru mine la fel...poate putin mai mult...
Telefonul incepe sa sune si sa vibreze.
- E Adam. Ce ma fac?... Ce ma fac?!?!?!... Nu ma poate auzi in starea in care sunt...
Din impuls raspund. Trebuie sa aflu ce vrea sa.mi spuna. Dupa o sa am un stres in plus daca nu ii raspund.
-Da...
-Ally... Am primit rolul!!!!-Are you fuking kiding me!!!??? tip plina de bucurie. Cred ca i.am trezit pe toti din casa... Ups...:3
-Da, l.am primit!!!!!!
-Adam, asta e... e minunat.
-Stiu!!! Ma intorc maine dimineata si o sa ajung cam seara...
-Nu conteaza! Imporatant e sa vii, omule!
Ally!!!! Ce mama masii ai spus!!???
Si imi dau o palma mintal.
-Ok, Ok! O sa ne vedem cat de repede posibil, El...
Si inchide telefonul.
Domne ce fericita sunt!!!
Gata, stiu... Maine de dimineata incepem pregatirile pentru petrecere!!!!!!
Chiar merita asta... Munceste mereu atat de mult...
Si fara sa.mi dau seama obrajii imi iau foc...
- Toanta!si podil palmei face contact puternic cu fruntea... Auci...
CITEȘTI
Vecinul
عاطفيةLumini, motor, dramă! El-băiatul perfect cu o carieră în cinematografie asigurată Ea-fata cu o viață tulbure ce nu știe ce e cu adevărat o familie Ce se înâmplă când ajung să fie împreună? Relația lor la distanță o va funcționa? Va ajunge ea să aibă...