Ally, o idee mai buna ca asta nu cred ca ti.ar fi putut veni...
Pai, trebuie sa incep cu pregatirile de pe acum, daca vreau ca petrecerea sa fie reusita.
Am inceput sa caut prin dulapuri pana am gasit vreo douazeci de baloane de la petrecerea mea aniversara de anul trecut.
Am luat o cutie destul de mare din podul casei, cred ca era de la frigider, si am pus baloanele in ea.
Ce decoratiuni ar mai trebui?
Stiu!
Am sa ma uit pe net sa vad ce decoratiuni ar fi potrivite... si am sa pun la punct si celelalte detalii.
dimineata
Trantesc laptopul de pat.
Stau si ma gandesc cum am reusit sa fac atat de multe decoratiuni... Am comandat si un tort de vreo 3 kg, pe care scria ''VEDETA NOASTRA'' si am cerut sa fie adus azi la ora 12 PM, adica la amiaza, normal, dand niste bani in plus.
Am reusit sa trimit cateva invitatii rudelor sale, cat si celor trei prieteni cei mai buni ai lui Adam.
Tot ce trebuia sa fac era sa stabilesc locul...
Unde as putea sa amenajez toate astea?
La el acasa, dă! Cap sec!
Imi fac un dus rapid si ies pe usa camerei mele reinprospata si fresh. Sunt plina de viata si trebuie sa fiu ca totul sa iasa bine, chiar daca nu am dormit o noapte intreaga. Mi s.a intamplat de mult prea multe ori ca sa pot numara pe degetele de la maini noptile pierdute.
Imi iau un ness din dulapul de deasupra chiuvetei si torn continutul intr-o ceasaca peste care adaug apa fierbinte. Il savurez repede si privesc la ceasul din bucatarie.
E deja 9 si cred ca mama lui e treaza mai ales ca nepotica ei sta pentru o saptamana la bunica ei. Da, Adam mai are un frate mai mare care e casatorit si are un copil. Sincer, nu l-am suferit niciodata.
Are aierul ala de baiat rebel si care se crede super cool. In plus, ii facea zile fripte lui Adam asa ca ...
Intru in curtea doamnei, ma apropi si bat la usa.
Imediat, o femei in jur de 50 de ani, ca arata de 40 isi face aparitia, in spatelei ei find Maria, nepotica, o fetita de nici 3 anisori.
-Buna, Ally. Intra!
Ne asezam pe canapeaua din sufrageria spatiosa.
- Vrei ceva de baut? ma intreba mama lui Adam .
- Nu e nevoie. Am venit sa discut ceva destul de urgent cu d-voastra.
- Spune draguta.
- Presupun ca stiti ca Adam a luat rolul, nu-i asa?
- Era atat de fericit, imi aproba intr-un mod mai indirect.
- Pai ma gandeam sa sarbatorim, doar ca nu stiu unde sa facem petrecera.
- O putem face aici! spune foarte fericita.
- Pai eu am pus la punct cateva detalii si putem continua.
- Cu siguranta.
Sunt atat de fericita ca petrecerea poate avea loc.
***
Dupa patru ore cu stresul la maxim
Dupa ce i-am explicat doamnei cum sta treba ne-am apucat de munca serioasa.
In timp ce organizam, ii trimiteam mesaje ca o nebuna lui Adam. Trebuie sa stiu unde e ca sa imi dau seama cat timp mai avem la dispozitie.
In mai putin de jumatate de ora o sa ajunga asa ca am inceput se verific daca totul e in regula.
CITEȘTI
Vecinul
Roman d'amourLumini, motor, dramă! El-băiatul perfect cu o carieră în cinematografie asigurată Ea-fata cu o viață tulbure ce nu știe ce e cu adevărat o familie Ce se înâmplă când ajung să fie împreună? Relația lor la distanță o va funcționa? Va ajunge ea să aibă...