Bölüm 5

98 14 7
                                    

Merhabalar,Bölüm geciktiği için kusura bakmayın. Okul başladı ben bu sene yurtta kalıyorum ve ortağımda ağır dersler altında mahkum. İnanın biz bile konuşamıyoruz. Lafı fazla uzatmıyım yeni bölüm pink_cad'den...

-Önceki Bölümden Kesit-

Bu , güzel, sonunda kardeş olduğumuzu hissettiren bir histi. Bu, birbirimizin yanındayken boşlukta hissetmeye gerek kalmadığını gösteren , garip bir histi.

Şu bahsettiğim , ucuz okul lambasının altında, uzun süre bekledik. Shane, öğle arasının geldiğini hatırlatıp da , anın büyüsünü bozana kadar, ona sarıldım.

Kafeteryaya ilerlerken , ikimizin de ceza almış olduğunu -ben bir öğretmene hakaret etmiştim ve o da bir öğrenciyi fena halde benzetmişti- ve birkaç dakika sonra, eski Shane'in geri döneceğini unutmaya çalıştım.

Yeni Bölüm-

Elimdekine bile dikkat etmeden , bavulun içine tıktım. Kaç tane aldığımı, ne aldığımı bilmiyordum. Shane, benim için birine vurmuştu. Shane, benim için bir şey yapmıştı.

Adını bile hatırlamadığım bir kasabaya, kar tatiline gidiyorduk. Annem ile aynı odaya tıkılmış bir şekilde, bavul hazırlarken , Shane'i düşünüp duruyordum.

"Alex?"diye sordu annem.

"Evet."

"Beni duyuyor musun?"

"Evet."

Elindeki montu, yatağın üzerine bıraktı.

" Peki, az önce ne dedim?"

İşin doğrusu, ne dediğini dinlememiştim. Onu en son, bu sabah, kasabaya gideceğimizi söylediği sırada dinlemiştim. Ardından , Shane bana "Günaydın."demişti ve ben dünyadan kopmuştum. Shane'in normal kardeşler gibi davranması... Garipti.

"Dinlemedim."

"Ne oldu?"diye sordu yatağa otururken. 'İlgili anne' moduna girdiğinde, kendimi tuhaf hissediyordum. Belki geçmişte yaşananalardan, belki de korkağın teki olduğumdan, onun ilgisi beni ürkütüyordu.

"Jackson, diyordum."diye açıkladı.

"Ne?"

"Jackson , diyorum. Bizimle gelecek. Ailesinin küçük bir işi var ve ..." Aniden duraksadı. "Senin neyin var?"

"Hiç."

"Yalan söylüyorsun." Kaşlarını çattı. "Yalandan hoşlanmıyorum. "

Annemin , 'Hoşlanmadığı Şeyler Listesi' vardı.

THE WAR AT HOMEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin