Bölüm 7

100 10 14
                                    

Multimedya Anna ♡

Hatırlatma--

Palyaço gülmeyi kesmiş , benim çığlığıma katılmıştı. "Tanrım! Ne yaptın sen ruh hastası?"diye bağırdı Anna'ya. Bunu soranın o olması başlı başına bir ironiydi doğrusu. Sonunda , umursamaz bir tavırla omuz silkti ve boynuna astığını yeni fark ettiğim çantaya uzanıp profesyonel bir video kamera çıkardı . Bozuk olduğunu sandığım ışıklar da aniden yanmışlardı. Neler oluyordu? Hatıra fotoğrafı mı çekilecektik? Akşam haberlerine çıkacak fotoğrafımız bu olacaktı galiba. "İşte yeni kurbanlarımız War ailesi ve arkadaşları!"diye bağırdı palyaço. Belki de , onlar bir çeteydi ve öldürdükleri herkesin fotoğrafını çekiyorlardı. "Yeni televizyon programımız Korkmada Görelim'in canlı yayınını seyrettiğiniz için teşekkür ederiz. Kestik! " Canlı yayın...

Program...

Kamera şakası...

Hayat berbattı , evet.

-------------------------------

"Aslında ben hiç korkmadım ama çocukların yüzünü görmeliydiniz !" Avery küçük bir kahkaha attı.

Koridorun ortasında , canlı yayını izleyen öğrencilerle hararetle konuşan Avery ve ben barışmıştık. Üçümüzün yeniden iyi anlaşmaya başlamasında , şaka da olsa , neredeyse ölmek üzere olduğumuz gecenin payı da büyüktü tabi.

"Ya , tabi Avery. Medusa bizi dersten kovacak , geç kalıyoruz."

Onu sürükleyerek merdivenlere yönlendirdiğimde , Jackson'da vakit kaybetmeden bize katılmıştı. Tek eliyle sırt çantasının kulpunu kavramış , omzuna asmıştı. Sarı , dalgalı saçları bir süredir uzamış olmalıydı çünkü hafifçe yüzüne dökülmüştü. Neşeli görünüyordu.

"Shane'i gördün mü?" "Hayır."dedim hoşnutsuzlukla ." Şununla arkadaş olmanı istemiyorum."

"Ya , öyle mi?" Tek kaşını havaya kaldırıp başını yana yatırdı. "Ben de kardeş olduğunuzu sanıyordum."

"Maalesef."diye mırıldandım.

"Yapma bunu." Jackson boşta olan kolunu omzuma sardı. "O iyi biri ve senin kardeşin . Hissettirmiyor olabilir ama o hala eski Shane."

Birinin size baktığını hissettiğiniz o garip an... Shane'den yumruk yiyen o sinir bozucu çocuğu gördüğümde , yüzümü buruşturabildiğim kadar buruşturup ona ters ters baktım. Ta ki , Avery çığlığı basana kadar.

"Ne var?!"dedim hırsla.

Sinirden onun kolunu sıktığımı anlamam için elimi tokatlayınca onu serbest bıraktım. Sahi , Shane'in birini sırf beni rahatsız ettiği için yumrukladığı an ne kadar da hoştu.

 İngilizce dersinin sınıfına ulaştık ve Jackson kapıyı tıklatıp içeriye adımlayınca , biz de onu takip ettik.

"Geç kaldınız."dedi çirkin Medusa . Üzerinde yine o abartılı kıyafetleriyle , işleri gereği simli kıyafetler giyen Doğu Avrupa'lılara benziyordu.

"Hadi ya..."diye geveledim ağzımın içinde .Avery beni dürttü.

"Üzgünüm , efendim. "dedi Jackson. "Bu arada , köpeğinizin hasta olduğunu duydum , efendim. Umarım kısa zamanda iyileşir . Geçen hafta kedimi götürdüğüm bir veteriner var ve işinde oldukça iyi." Işıl ışıl gülümsedi. "Dilerseniz , size adresini verebilirim."

Aşırı duygusal ve sevimli bir arkadaşa sahip olmanın en iyi yanlarından biri de , kimi nasıl idare edeceğini iyi biliyor olmasıydı. Kimi kandırıyorum ? Jackson olmasa lisenin birinci yılında okuldan atılırdım.

THE WAR AT HOMEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin