7

12 0 0
                                    

Trvalo dlouho, než se dům uklidil. Někdo se vyzvracel na dvorku, tak jsem to poslala Jakea vyčistit, zatímco jsem uklízela v kuchyni, sbírala jsem všechny prázdný kelímky a lahve. Zdálo se, jako by se párty trochu vymkla z rukou, když jsme šli Liam a já do postele a můj opilejzatracenejbrácha se to neobtěžoval zastavit.
″To je důvod, proč zůstávám střízlivej," prohlásil Liam, kroutíc obličej odporem nad vázou plnou moči na parapetu v obýváku.
″Zůstáváš střízlivej, aby si zabránil lidem čůrat do máminých dekorací?" Zeptala jsem se, hystericky se smějící.
Přikývl. ″Překvapivý, ale je to pravda. Vždycky je tam ten, kdo se neobtěžuje jít na záchod," zažertoval, nutíc mě smát se ještě víc.
Usmál se na mě, způsobujíc, že moje srdce začalo roztávat, jak dovnitř vešel Jake. ″Wow, doopravdy jsem tady slyšet vás dva, nad něčím se tady spolu smát. To je poprvý," řekl, dívajíc se na Liama, který se zdržel a couvl.
″Radši bych měl tohle vzít ven," zamumlal Liam a šel rychleji. Můžu říct, že se cítí trochu nepříjemně, že lže Jakeovi, ale byla jsem si opravdu jistá, že počkat pár týdnů je nejlepší abychom se ujistili v tom, co oba chceme.
″Jaku, může Kate zůstat přes víkend? Její rodiče jedou pryč z města a ona nechce zůstat v domě sama," zeptala jsem se svojí štěněčí tváří.
Ušklíbl se. ″Ble! Ta holka nic nemá, ale flirtuje se mnou, mně by to tak nevadilo, kdyby byla starší, ale tím myslím Bože, ona je ve věku mojí malý sestřičky! Ježiš!" Řekl s falešným otřesením.
″Takže si nemyslíš, že šestnáctiletá by měla jít ven s osmnáctiletým?" Zeptala jsem se a snažila se být neformální. Nesežral to, podíval se na mě skepticky.
″Nezajímáš se o žádnýhoosmnáctiletýho, že ne?" Zeptal se, mhouříc na mě oči. Viděla jsem koutkem oka Liama, jak se vrací chodbou.
″Ne, mluvila jsem o Kate," lhala jsem.
Přikývl, vypadajíc spokojeně. ″Ne, nemyslím si, že by měli. Tím myslím, jakejosmnáctiletej by se jen podíval na šestnácku?" Zeptal se, dívajíc se na Liama, který ho míjel, vypadal trochu rozpačitě.
″Je to jen o dva roky, Jaku, o nic nejde. Ty jen vyšiluješ, protože je stejně stará jako já. Jen proto, že ty nerandíš s holkama v mým věku neznamená, že ostatní kluci to cítí stejně, mám pravdu Liame?" Opáčila jsem, pořád se snažíc znít příležitostně, i když byl můj hlas trochu nakřáplý, když jsem řekla jméno Liama.
″Přesně tak. Znám hodně žhavejchšestnáctiletejch zadků," odpověděl Liam, mrkajíc na mě zabráchovozády.
″Jo, ale nemůžeš s nějakou z nich randit!" Zavrčel Jake, otočil se k němu a plácl ho zezadu do hlavy, jak šel kolem. Setkala jsem se s pohledem Liama a byl trochu v šoku. Wow, Jake opravdu ví, že mě má rád a podle toho jak to vypadá, má hodně protichůdné myšlenky ohledně nás dvou spolu. Mohlo by to být ještě složitější, než jsem si původně myslela.
Kate přišla asi o hodinu později. ″Ahoj, Jaku. Ahoj, Liame," zavrněla, když vešla, házejíc po nich koketním úsměvem. Viděla jsem Liama, jak se kření po vousy, když se usmíval zpátky.
″Ahoj Kate." Ušklíbl se Jake nad jejím koketním výrazem. On si opravdu nepomáhá, když chce, aby ho nechala na pokoji, tak proč ji v tom podporuje?
″Pojď, necháme ty děvkaře napokoji," zavtipkovala jsem, jak jsem ji popadla za ruku a táhla ji do svého pokoje. Viděla jsem koutkem oka, jak se na mě Liam zasmál a potlačila jsem smích.
″Nemůžu uvěřit, že strávím celej víkend s tebou a s tvým bráchou. Myslíš, že Liam tady taky zůstane?" Zeptala se, její oči jiskřící.
″Nevím, možná by ses měla zeptat jeho." Usmála jsem se trochu nepohodlně. Nemohla jsem si představit její flirtování s Liamem přímo přede mnou, nebyla jsem si jistá, jak jsem se kolem toho cítila.
Hodila si věci na zem a vrhla se na mojí postel. Najednou se převalila a popadla polštář z postele, zmateně se na něj mračila. ″Amber, proč tvůj polštář voní po kolínský?"
Cítila jsem, jak mi bublají nervy. ″Ehm....no, já....ehm....Oh! Liam si ho půjčil, když tady zůstával, tak musí vonět jako on," lhala jsem, zadrhávajíc se mezi slovy.
Zabořila hlavu do polštáře. ″Mmm, na tomhle dneska večer spím," prohlásila, držíc pevně polštář.
Dusila jsem se smíchy. ″Cokoliv, Kate. Pojďme se najíst, umírám hlady." Vyhoupla jsem se z postele a šla jsem ke dveřím, takže jsme si mohly objednat jídlo.
″Mám to!" Zacvrlikala, mávajíc DVD před mojí tváří. Dokonce i ten obal mě vyděsil. Protočila jsem oči a odkráčela ven z pokoje dolů, fláknout sebou na pohovku vedle Liama. Položil ruku na pohovku vedle té mojí a diskrétně otíral malíček o ten můj, když se nikdo nedíval.
″Už jsi objednal jídlo, Jaku?" Zeptala jsem se, přesouvajíc se na bok pohovky, takže jsem se kolenem dotkla Liamovo stehna. Viděla jsem, jak mu úsměv hraje v koutku úst.
″Jo, objednal. Bude tady v deset," řekl Jake, přesouvajíc se na další pohovce o pár centimetrů, protože Kate se mu prakticky usadila na klíně.
″Takže, Liame, zůstane tady tvůj pěknej zadek taky dneska večer? Víc než ráda se s tebou podělím o svoji postel, jestli chceš. Možná budu vystrašená z filmu, možná budu potřebovat někoho, abych se v noci cítila lépe," zapředla Kate svůdně.
Cítila jsem, jak posouvá svou váhu blíž ke mně, takže moje noha byla víc na něm. ″Ne, nemůžu. Večer něco mám. Budeš to muset zvládnout beze mě." Pokrčil rameny a odvrátil se k televizi.
″Oh dobře. Pak už to bude jen Jake, pokud máš zájem," zavrněla.
Nechtěla jsem slyšet jeho odpověď, začalo mi zvonit v uších. Vlastně jsem začala žárlit. Bylo to poprvé, co jsem kdy něco takového cítila, chtěla jsem vstát a křičet na svojí nejlepší kamarádku, ať Liama nechá. Vybuchla jsem smíchy a pak jsem se kousla do rtu, abych to zastavila.
Všichni se na mě podívali, jako bych byla blázen. ″Co?" Zeptal se Jake zmateně.
Zavrtěla jsem hlavou s úsměvem. ″Nic, jen jsem si vzpomněla na legrační vtip, to je všechno," lhala jsem vstávajíc. ″Chce někdo něco k pití?" Nabídla jsem, musela jsem změnit téma. Všichni řekli, že jo, tak jsem šla k ledničce a popadla čtyři plechovky Pepsi. Když jsem zavírala dveře od ledničky, Liam mě popadl zezadu a otočil mě, abych se na něj podívala. Stál tak blízko, že jsem cítila, jak jeho dech ovívá moji tvář.
″Už mi chybíš," zašeptal, lehce mě líbajíc. Obmotala jsem mu paže kolem krku a přitáhla jsem si ho k sobě, prohlubujíc polibek, zamotávajíc ruce v jeho vlasech. Vykročil dopředu, nutíc mě couvnout, takže jsem měla záda opřená o ledničku, přitiskl svoje tělo k tomu mému. ″Myslím, že bychom si prostě teď měli promluvit s tvým bráchou," zamumlal, odtahujíc se pryč o pár minut později.
Zavrtěla jsem hlavou, prosebně se na něj dívajíc. ″Ne, prostě jen pár týdnů, to je všechno o co žádám."
Usmál se malým úsměvem. ″OK, cokoliv chceš. Ale můžeš zastavit tvojí kamarádku od flirtování se mnou? Řekni jí, že jsem zadanej."
Dech se mi zadrhl v krku při jeho slovech. ″Jsi zadanej?" Zašeptala jsem ostýchavě.
Znovu mě políbil, takže se moje tělo rozbrnělo a toužilo po víc. ″Rozhodně jsem zadanej, pokud mě budeš mít," odpověděl a díval se mi přímo do očí. Můj vnitřek skákal radostí, srdce mi bilo tak rychle, že jsem ho mohla téměř slyšet v uších, ale hlava mi pořád říkala, ať jsem opatrná.
″Budu tě mít, pokud ty budeš mít mě," smlouvala jsem.
Věnoval mi ďábelský úsměv. ″Absolutně. Kdykoliv budeš připravená, budu celou dobu tvůj," řekl sugestivně, kývajíc na mě obočím. Zalapala jsem po dechu a plácla ho po rameni, způsobujíc, že se rozesmál. ″Ale no tak. Teď mám k tobě dovolený drzý komentáře, ne? Tím myslím, jsi moje přítelkyně, takže na tebe musím použít všechny moje nejlepší návrhy," řekl, předstírajíc, že je zraněnej.
Nazval mě právě svojí přítelkyní? Moje srdce roztávalo při zvuku toho slova vycházejícího z jeho úst. ″Řekni to ještě jednou," zašeptala jsem, tahajíc ho blíž k sobě.
″Můžu k tobě mít drzý komentáře?" Zeptal se a díval se trochu zmateně.
Zavrtěla jsem hlavou. ″Ne, to ne. Ten další kousek," zamumlala jsem, dávajíc rty jen centimetr od těch jeho.
″Jsi moje přítelkyně?" Zeptal se. Přikývla jsem, můj dech přicházel jako malé vzdechy, ten zvuk mi dával pocit, jako bych letěla, upřímně si nemůžu vzpomenout, kdy naposledy jsem byla takhle šťastná. Usmál se. ″Jsi moje přítelkyně, Andílku," svůdně zavrněl a políbil mě lehce na rty. ″Moje holka." Znovu mě políbil. ″Jediná, kterou chci." Znovu mě políbil, tentokrát jsem ho nenechala se odtáhnout, držela jsem jeho hlavu dole a vášnivě jsem ho políbila, což způsobilo, že se ke mně přitiskl pevněji a já jsem zasténala. Najednou ode mě skočil pryč a přesunul se na stranu. Zmateně jsem se na něj podívala, udělala jsem něco, co není v pořádku?
Pak prostě Jake vyšel zpoza rohu, věnujíc mi tvrdý výraz. ″Musíš si promluvit s tvojí kamarádkou, vážně, prostě mě popadla za ptáka!" Řval na mě šeptem. Liam a já jsme se rozesmáli ve stejnou dobu. Zazvonil zvonek a já jsem tam běžela, musela jsem být z toho pokoje pryč, opravdu jsem nebyla ráda s nimadvouma dohromady, bylo to nějak trapný.

Po jídle tam Kate dala ten blbejstrašidelnej film. Já seděla vedle Liama. Což znamenalo, že Jake musel sedět vedle Kate na druhé pohovce - hodně k jeho jasný mrzutosti. Film byl hroznej, Liam ležérně přehodil paži přes opěradlo pohovky a diskrétně si hrál s mými vlasy, takže to dělal o něco snesitelnější. Za půl hodiny jsem byla upřímně tak vyděšená, že jsem se posunula až vedle Liama a zabořila mu obličej do hrudníku. Cítila jsem, jak na nás Jake střílí dýky, ale nemohla jsem si pomoct.
V době, kdy to bylo u konce, jsem byla skoro na jeho klíně, hodně k jeho potěšení. Viděla jsem bouli tvořící se v jeho džínách, i když tam položil ruce, aby to rychle zakryl. Trochu jsem se začervenala, protože jsem věděla, že jsem to způsobila já, protože byl ke mně přitahován a já po něm skákala. Moje mysl blýskla do všech těch dob, kdy se mu se mnou postavil, v posteli, nebo při tanci a přemýšlela jsem, kolik toho bylo způsobeno tou přitažlivostí. Kousla jsem se do rtu, možná se ho někdy zeptám.
Konečně, ten blbejhnusnej zombie film skončil a já vydechla úlevou.
″To bylo úžasný," hlaholila Kate s úsměvem.
″Jo, nejlepší film, co jsem kdy viděl," souhlasil Liam s úsměvem, věděla jsem, že má tohle na mysli, protože jsem na něm seděla.
″Nenávidím to! Jak můžete říct, že to bylo dobrý? Myslím, Bože, jsou to mrtví lidi, kteří jedí živý lidi a taky je proměňují na žrouty lidskýho masa zombie. A teď potřebuju na záchod a bojím se tam sama jít!" Zakňučela jsem, stoupajíc si a špulíc pusu. Proč jsem se vlastně na tu blbou věc dívala? Věděla jsem, že mě to vyděsí!
Všichni tři se smáli, ale Liam vstal. ″Půjdu s tebou a prohlédnu koupelnu, jestli tam nejsou strašidelný mrtvý předtím, než půjdeš dovnitř, co ty na to?" Nabídl, kývajíc hlavou směrem ke koupelně na chodbě s úsměvem.
″Zkontroluješ i můj pokoj? A mojí koupelnu?" Zeptala jsem se doufajíc. Zasmál se, zřejmě si myslel, že žertuju. ″Nedělám si srandu, Liame."
″Cokoliv chceš, Andílku," souhlasil a následoval mě halou. Zastavila jsem se u dveří koupelny a čekala, až půjde první. Vyšel o minutu později, smějíc se sám pro sebe. ″Je to zóna bez zombie," řekl, vrtěl hlavou a smál se na mě.
″Díky," zamumlala jsem, červenala jsem se a cítila se jako malý dítě. Zamířila jsem do koupelny, nechávajíc dveře otevřený pro případ, že bych se potřebovala rychle dostat ven. Věděla jsem, že jsem blbá, ale prostě jsem si nemohla pomoct. Umyla jsem si ruce a vyšla jsem ven, viděla jsem ho, jak je opřený o zeď a čeká na mě, což mi vykouzlilo úsměv.
″Myslel jsem, že bude lepší na tebe počkat. Člověk nikdy neví, co by mohlo číhat v temný chodbě," řekl a pomalu se rozhlédl s vykulenýma očima. Srdce mi vyskočilo do krku, když jsem se na něj vrhla, obalujíc mu ruce pevně kolem pasu, zabořila jsem mu tvář ze strany do krku. On se zasmál. ″Jo, nejlepší film všech dob!" Řekl, položil ruce kolem mě a šel chodbou do haly. Než jsme zahnuli za roh, odtáhl se a políbil mě zlehka na rty.
Jake se zasmál, jak jsme vešli do obýváku. ″Vážně? Přinutila si ho čekat za dveřmi? To je nízký, Ambs. Doufám, že si tentokrát aspoň zavřela dveře," dobíral si mě, jak jsem se posadila.
Přikývla jsem. ″Jo, zavřela jsem dveře, nemyslím, že by mě tam chtěl slyšet," tvrdila jsem s úsměvem. ″Co si něco zahrát na Wii?" Navrhla jsem, snažíc se změnit téma z mojí zombie fobie. Všichni přikývli, tak to Jake připravil. Rozhodli se pro sport, takže Jake a Liam začali hrát první box. Kate se přesunula, aby si sednula vedle mě, oba kluci stáli, hrajíc před námi.
″Hmm, prostě se nemůžu rozhodnout, kterej z nich má hezčí zadek. Co myslíš?" Řekla Kate tiše, ale dost hlasitě, aby to kluci slyšeli.
″Fuj! Vážně, co je to s tebou? Je to můj brácha!" Zvolala jsem a otřásla jsem se.
″Jen jeden z nich je tvůj brácha, Amber, ten druhej je vážně zatraceně žhavej. A myslím si, že má pro tebe slabost," zašeptala znovu moc nahlas, nutíc mě se přikrčit. Viděla jsem, jak Jake střelil po Liamovi smrtícím pohledem, ten vypadal, jako by předstíral, že nic neslyšel.
″Dobře, jo OK," odpověděla jsem sarkasticky, protáčejíc oči. ″No tak, pospíchejte, chci si taky zahrát," zakňučela jsem a snažila jsem se změnit téma. Kate opravdu netušila, jak byla blízko.
″Tady, Andílku, můžeš mě vystřídat. Tak jako tak bych měl radši jít, je skoro půlnoc, moji rodiče se budou divit, kde jsem," řekl Liam podávajíc mi yoistick. Kate vyskočila a čapla ho, culila se a kývla směrem k mému bráchovi, signalizovala, že chce, aby s ní hrál.
″Liame, zkontroloval by si můj pokoj, než půjdeš?" Zeptala jsem se, cítíc se uboze, jako vyděšený malý dítě.
Usmál se, ale nesmál se na mě, co mi přešlo překvapující. ″Oh, jasně!" Přinutil se do povzdechu, oči pobavené. Podle toho jak vypadal, byl vlastně docela rád, že jsem ho požádala, aby to udělal, možná se mu líbilo být ten ochranářský, nebo něco, možná to způsobovalo, že se cítil být potřebný. Odkráčel směrem k mému pokoji a já jsem vstala a šla jsem za ním po několika vteřinách. Zavřela jsem dveře a tiše jsem se naklonila. Sledovala jsem ho, jak obcházel můj pokoj, podíval se pod postel a do skříně, než se vydal do mojí koupelny. Když se vrátil do pokoje, jeho oči přistály na mě, opravdu nevěděl, že tam jsem, poznala jsem to podle jeho překvapeného obličeje. Bůh mu žehnej, můj přítel mi vlastně zkontroloval celou ložnici kvůli zombie. Srdce mi poskočilo při pomyšlení na to, že je můj přítel.40 lidí ohodnotilo tento článek.Komentáře S | 10. prosince 2013 v 20:32 |

hfsfmdKde žijí příběhy. Začni objevovat