A venit seara. Se făcuse ora 23:00 şi după cum au promis cei 2 au şi venit. Aceştia au bătut la uşă:
-În sfârşit ați venit! Credeam că nu mai veniți, am spus eu entuziasmat.
-Păi cum să nu venim, au zis amândoi în acelaşi timp.
-Haideți, intrați. Făceți-vă comozi, le-am spus eu.
-Wow, ce casă mare ai, sper să nu ne pierdem prin ea, a spus Alice amuzata.
-Nu ai cum, o să vă explic cam unde este fiecare loc din casă, am spus eu la fel de amuzat. Veniți după mine ca să vă arăt camera mea.
Aceştia m-au urmat, iar eu i-am invitat în cameră:
-Îmi place camera ta, e foarte tare, a spus John bucuros.
-Se pare că avem cam aceleaşi gusturi înseamnă, am spus eu.
Dupa ce şi-au aşeazat lucrurile i-am întrebat cam ce ar vrea să facem. Alice mi-a zis:
-Eu aş vrea să ne uitam la un film horror, este seara şi aş vrea să am parte de nişte sperieturi!
-Şi eu, ştiu eu unul foarte horror, o să vă speriați de o să muriți, a spus John amuzat.
-Deci s-a votat, ne vom uita la un film horror, am spus eu.
Mi-am luat laptop-ul si am început să ne uităm la filmul pe care l-a propus John. Filmul a fost foarte tare, dar noi ne propusesem sa facem altceva în seara asta:
-Cât este ceasul, l-am întrebat eu pe John.
-Este ora 02:00, mi-a răspuns el.
-Păi hai să ne uităm pe geam, poate iese "criminalul" de care mi-ați spus, oricum eu tot nu prea cred ca este real.
Ne-am dus sa ne uităm pe fereastra ca să vedem dacă se întâmplă ceva. Era aproape ora 02:30 şi încă nu se întâmplase nimic:
-Băi fraților, v-am zis că nu este real, ați spus că pe la ora asta ar trebui să iasă din pădure şi uitați, NIMIC, am spus eu destul de obosit şi morocănos.
-Băi, uitați-vă! a spus John foarte speriat.
Deci legenda părea sa fie foarte reală. Din pădure ieşise un om exact aşa cum l-au descris John şi Alice, avea în mână un topor plin cu sânge. Sângele părea proaspăt. Dar nu faptul că l-am văzut a fost înfricoşător, ci că în spatele lui era un tânăr care avea picioarele tăiate, acesta se târa, dar dupa scurt timp, acesta i-a tăiat şi capul. A fost atât de înfricoşător şi scârbos încât lui Alice i s-a făcut rău. Nu credeam că aşa ceva poate fi posibil, dar se pare că era foarte real.
John era atât de speriat încât m-a rugat să verific dacă uşa de la intrarea casei este închisă. Eu nu ştiam ce să fac, să sun la poliție sau să mă comport ca şi cum nimic nu s-ar fi întâmplat... Daca Alice şi John mi-au spus că poliția nu va face nimic, am zis să aleg a doua variantă.
Sincer, chiar nu mai puteam să adorm. Mă gândeam oare ar putea să sparga uşa casei şi să intre peste noi şi să ne ucidă? În momentul acela numai gânduri rele îmi treceau prin minte... Chiar era real tot ce am văzut...
Eram curios să îi ştiu identitatea acelui criminal. Chiar îmi era frică să mai vin pe jos de la şcoală... Eram îngrijorat de siguranța părinților mei, pot fi omorâți de acest criminal.
Mai exact viața mea s-a schimbat radical din acel moment.
-_- -_- -_- -_- -_- -_- -_- -_- -_- -_- -_- -_-CINE CREDEȚI CĂ ESTE ACEL CRIMINAL? ORICUM SPER CĂ V-A PLĂCUT ŞI ACEST CAPITOL. CRED CĂ VOI POSTA O DATA PE ZI MĂCAR. VREAU SĂ ÎMI LĂSAȚI COMENTARII DESPRE CUM VI SE PARE CE AM SCRIS PÂNĂ ACUM, ŞI SPER SĂ ŞI VOTAȚI. :)))