Başımıza bir olay gelirse ve bu olay kötü olursa o zaman dünyanın en kötü insanı gibi hissederiz kendimizi. O an kendimizi ifade etmekte zorlanırız ve buda işin içinden çıkılmaz bir hale getirir.
Tıpkı benim başıma gelenler gibi.Sabah uyandığımda bunları düşündüm. Doktor zamanla bazı şeyleri unutucağımı söylemişti. Ama ben fazla önemsememiştim.Taki dün akşam yemekğe gelen aile yakınlarımın bazılarının ismini unutana kadar.Yüzüm düşmüştü ama kimseye bir şey belli etmeden izin istiyerek masadan kalktım. Odama gittim.Telefonu elime aldım . En yakın arkadaşım olan Mira'yı aradım. Olanları anlattım bana sakin olmamı söyledi. Bunu doktor randevumda doktora anlatmamı söyledi. Bende onayladım. Telefonu kapattım. Çekmecemden siyah kaplanı pijamalarımı çıkardım. Duşa girdim. Duştan sonra saçlarımı kurutmadan ördüm, pijamalarımı giyiydim.Asağı salona inip ilaçlarımı aldım. Anne ve babama iyi geceler diledim.Odama çıktım. ilaçlarımı içtim. Telefonumu alıp whatsapp grubuna baktım.Yarın sınav olacağı için bizim tayfa nasıl kopya çekeceğimizi planlıyordu.
Melih:Ben Nil ile oturacağım en arkada
Mira:Hayır nil benimle oturacak
Anıl:Bana fark etmez geçeyim yeter
Ben:benim icin fark etmez ama Melihle otururum dedim
Mira bana "PEKI ÖYLE OLSUN"dedi.
Bi süre daha bu muhabbeti yaptıktan sonra iyi geceler diledik birbirimize.
Sabah alarmın sesiyle uyandım. Elimi yüzümü yıkadım. Akşamdan ördüğüm saçlarımı açtım. Dolaptan siyah eteğimi giyip üstüne ince askılı beyaz badi giydim açık olduğunu düşündüğüm için üstüne ince bir hırka geçirdim. Çantamı hazırlayıp hafif bir makyaj yaptım. Telefonumu ve kulaklığımı alıp odadan çıktım. Salona indiğimde annem kahvaltıyı hazırlamıştı. Babam toplantısı olduğu için erken çıkmış. Annemle beraber kahvaltı ettik. Telefonuma baktığımda ise Miraların beni almaya geleceğini gördüm. Eteğimin altına ince ten rengi bir çorap giyip bostallarımı giydim babamın bıraktığı parayı alıp annemle vedalaştım. Normalde hem arabam hem de motorum vardı. Ama etek giydigim için motorun anahtarını almadım. Dışarı çıktığımda ise Anıl'ın motorunda Mira yı gördüm. Ben de hepsine selam verdikten sonra Melih'ın arabasına bindim. Kısa bir süre sonra okula vardık. Bahçede oyalanmak yerine direk sınıfa çıktık. Ilk ders edebiyattı dersi pek dinliyemedik çünkü sürekli dünkü unutma meselesini konuştuk. Diğerlerinin bundan haberi yoktu.Olmasını da istemiyordum. Sonunda zil çaldı. Kantine indik birer kahve içtik. Dikkatimi okulun soğuk prensi çekti. Niye ona bu lakabı taktıklarını bilmiyordum.Ama uzaktan soğuk gözükmüyordu. Yeşil gözleri sarı ile kumral arasında kalan saçları gülünce ortaya çıkan gamzesi ile gayet etkileyici gözüküyordu.4 senedir aynı sınıftaydık ama ilk defa dikkatimi çekmişti. Zil sesi ile sınıfa girdik sınav olacağı için yer değişimi yaptık ben Melih ile oturdum. Mira ise Anıl la . Aslında çalışkan biriyim ama ortamda inek olarak bilinmemek için kopya çekmiş gibi yapıyordum. Aslında çalışkan olmak kötü degil ama ortamdan dışlanmak kötü olucagından dolayı biraz tembel görünüyordum. Sınav bitmişti. Bir kaç ders sonra öğle arası oldu. Yemekhaneye gidip yemeklerimizi aldıktan sonra bahçedeki yerimize oturduk. Soğuk prens Berkay ise karşımıza oturdu kendi tayfasıyla. Onlarda bizim gibi ayrılmıyordu birbirinden.Berkay Berk Çağla ve Sude. Bu gün fazla karşı karşıya gelmiştik.Dikkatimi çekmişti doğrusu. Okul bitmişti.Melih beni eve bıraktı. Aklıma sürekli soğuk prens geliyordu.Düşüncelerimden kurtulmak için odama çıkıp duşa girdim.Biraz da olsa düşüncelerim dağılmıştı.Duştan cıktıktan sonra siyah taytımı mor sporcu atletimi ve kulaklarımı aldım. Tam çıkıcakken annem eve geldi.Biraz yorgun olduğunu ve dinlenicegini söyledi.Bende kafamla onayladım. Saçımı toplayıp. Siyah spor ayakkabılarımı giyip koşuya çıktım. Sahilde bi saatte yakın koştum.Eve dönecekken telefonum çaldı. Arıyan Mira idi.Annesi ve babası işten dolayı şehir dışına çıkıcakmış.Beni davet etti kalmam için bende kabul ettim.Eve döndüm.Annemler yemek yemiş film izliyorlardı. Onlardan izin alıp odama çıktım pijamalarımı giyicegim kıyafetleri makyaj malzemeleri vs çantama koyduktan sonra salona indim.Babam param olup olmadığını sordu her gün yeterince para veriyordu param yetiyor da atıyordu. Param var dedim ama yine bi sürü para verdi. Annem ilaçlarımı ve iğnelerimi gösterdi. Yüzümü buruşturarak aldım. Onları öpüp siyah porsche arabama bindim. Yaklaşık 20 dakika sonra evlerine varmıştım.Mira kapıyı açar açmaz hemen hazırlan cinemaya gidicez dedi.Bende suratımı asıp şimdi bu nerden çıktı bakışları attım. Oda hadi 10 dakikan var dedi. Odaya geçip mavi kot şortumu ve bi omuzu düşük siyah tişörtümü giydim. Ayağıma siyah vanslarımı gecirip Mira nin yanina gittim. Benim arabamla gittik.
BERKAY IN AGZINDAN
Yaklaşık 4 senedir onu seviyordum önceleri bunu kendime itiraf edememistim ama onu biriyle gördüğümde sinirden kendimi tutamıcak hale geldigimde anladım. Nil i seviyordum.Onun o kumral ve kızıl karışımı saçları bal köpüğü gibi gözleri kiraz rengi dudakları utandiginda kızaran yanakları ortamda asla kendini diğer kızlar gibi kullandirmamasi aşırı zengin olmalarına rağmen kimseyi ezmesi. Diger kızlar gibi değildi. O saf ve iyiydi. Kimseye kötülük yapmayan kendi halinde bi kızdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Prens
ChickLitHasta olan Nil ile Nil hariç herkesi kendinden uzak tutan bir soğuk prens