7dagen

59 4 0
                                    

Hoelang mike in de ruimte wist hij niet. Misschien wel 3 dagen. Al die tijd zat hij in het donker. Af en toe kwamen de 3 gemaskerde mannen met letterlijk een beetje water en brood. Eerst wijgerde mike het eten en liepen de mannen lachend weg. Misschien zat er vergif in. Maar daarna begon hij honger te krijgen en vervaagde die gedachte snel. Mike zat in de tijd dat hij in de ruimte zat helemaal in gedachte met vragen zoals: wat gaan ze doen? hoe? en komt hier nog levene weg? De deur ging eindelijk open en de lamp ging aan. Een zee van licht stroomde de kamer in. De man in het pak kwam binnen vergezeld met de 3 gemaskerde mannen en 2 professoren. Hey hey. "Hoe gaat het?" Vroeg de man lacherig. "Hoe vind je je kamer? was de service goed? "

"Nou ik zal je niet langer laten wachten en vertellen van de laatste update van de drugs. Ten eerste wordt je 4x zo sterk en snel. Maar wat heb je daar nou aan zonder wat meer agressiviteit? Nou dat kon. zeiden mijn profs. En weet ik veel wat ze allemaal gedaan hebben, maar het is er nu wel. En als je me niet geloofd zul je het zo zien" grinnikte de man. Maar dat is nog niet het mooiste. Zie je, deze machine hier en de man wenkte. De 3 gemaskerde mannen verdwenen in de deur opening. 5 minuten later waren ze er nog steeds niet. Sorry dat je zo lang moet wachten. Ik vind het ook erg spannend. Nouja ik ga wel verder. De profs zeiden dat het beste nog moest komen. Na een hele reeks formules en uitleg die ik ben vergeten zeiden ze dat je hierdoor de gebruikers van drugs op dat moment ik met deze machine telepathisch orders kon geven. Met deze machine en hij wees naar achteren. Een momentje zag mike niks maar daarna kwamen de 3 gemaskerde mannen met een grote machine aan. Hij paste niet door de deur. De man in het pak bromde wat kwaad. Maar dat is gruwelijk. waarom doe je dit vroeg Mike. Ik weet het. is het niet geweldig. Nou ten eerste doe ik het voor de macht want daar draait het leven toch om? macht, macht, macht. En misschien En ik heb het. In 7 dagen is deze stad geheel van mij. Bedenk eens wat ik in een jaar kan doen. hahahhahahahha.

Waar zijn we? Simpel, de grootste stad van het land. W city (Soort new york).

En jij zal me helpen. Met deze woorden trok de man de strip om mike's arm strakker aan. De man pakte een naald uit de hand van een van de professoren en zei: je voelt een klein prikje en een nieuwe wereld gaat voor je open. Maar je bent toch wel stoer. Zei hij alsof hij tegen een kind sprak. Je overleeft het misschien wel.

call of alpha (dutch)Where stories live. Discover now