7.Nikdy nezapomeň kdo jsi

217 7 0
                                    

Byla noc všichni z královské rodiny a část smečky spali v jeskyni na Lví skále. Někdo měl spánek tvrdý ,že o ničem nevěděl a někdo zas měkký ,že se každých 5 minut budil. Bývalého krále Simbu však pronásledovaly sny které byly sepjaté se smrtí jeho otce Mufasy. Viděl v něm jak jako malé lvíče stojí na skále v rokli a kričí hlasité "Néé!" . Takové sny měl skoro furt ,převalil se na druhou stranu a cukal s sebou a hlasitě křičel "Tati probuď se prosím". Obvykle tyhle slova probouzely Nalu ,ale ta měla dneska vyjímečně tvrdý spaní tak to schytal Kopa který se probral a přiklusal k otci. Prohlédl si ho a začal s ním třást "Vzbuď se otče..".  Po chvilce se Simba probral a zíral na svého syna Kopu "To byly zas ty sny" řekl a posadil se. Kopa přikývl a posadil se vedle něj "Měl by sis zajít za Rafikim mozná ti dá nějaký lék". Simba zacukal hlavou "Kdyby se tohle dalo vyléčit asi bych se toho dávno zbavil ,ale tohle je prokletí víš dlouho jsem se vinil za otcovu smrt" řekl a vyšel z jeskyně ,aby nebudil ostatní kteří se ještě chtěli určitě prospat. Kopa ho následoval a rozhodl se ho vyslechnout otec mu toho o dědečkovi hodně řekl ,ale nikdy to nebylo všechno. Simba pokýval na Kopu "Půjdem se projít na louku tam ti něco vysvětlí synu" řekl a pomalým krokem se rozešel na louku vlastně na tu samou louku kde chodívala  smečka každou neděli.  Kopa ho následoval jelikož věděl ,že už neusne byl takový typ co když se jednou za noc probudí už prostě nedokáže usnout. Simba se posadil a koukal na hvězdy samozřejmě Kopa zaujal místo vedle něj a taky pozoroval částečně hvězdy. "Já se neviním za celou smrt mého otce nýbrž jen za část ,protože kdybych nebyl tak hloupý utekl bych dříve z rokle a nemusel by mě můj otec zachraňovat" řekl a kouknul do země. Kopa se snažil pobrat všechny slova a docela se mu to dařilo na to ,že byl rozespalý krátce zívl a odpověděl "Otče já si zas myslím ,že to byla jen Scarova chyba byl zaslepen nenávistí a to ho hodně měnilo" . Simba se zatvářil ,že i souhlasil a zárověň i nesouhlasil a mluvil dál "Otec mi však říkával ,že si mám pamatovat kdo jsem a to samé ti teď říkám Kopo a navíc máš jako král nehoráznou zodpovědnost tak si to vždycky pamatuj" . Kopa přikývl "Jsem král ,ale jsem i partner ,přítel a syn a to si budu vždycky pamatovat" řekl a objal svého otce.

**Pohled Kopy**

Naplno chápal pocity svého otce i když si to neuměl tak trochu představit ,že by tak v utlém věku přišel o otce. Nepopíral to ,že měl rád oba své rodiče ,ale otec ho toho naučil nejvíc otec byl ten který ho vedl k tomu jak se stát pravým králem a otec byl jeho vzorem. 

**Pohled Simby**

Vždy měl víru v to ,že jeho syn bude skvělý král furt měl ,ale obavy o to ,že zdědil některé povahové rysy po něm. Zejména unáhlené závěry a plno dalších špatných vlastností. Vlastně ze svého syna chtěl mít takového napůl Mufasu a napůl Simbu.


**Mezitím potůček Nauri - Ziřiné útočiště**

Byla noc ,ale Zira neotálela s výcvikem dalších lvů a lvic kteří by jí pomohli dobýt lví říši.  Tahle oblast moc na zvěř bohatá nebyla tak proto většina lvů a lvic chtělo pryč někam kde bude jídla dost což Zira slíbila ,že bude dostatek zvěře. Ekundayo už měl ve své skupince 2 elitní jedince Aziba a Bolajiho.  Vzhledově byli trošičku odlišní jako Ekundayo. Azibo měl tmavou béžovou srst s černou hřívou a Bolaji byl spíše do žluta a měl tmavě hnědou hřívu. Zira byla spokojená už pomalu mohla vymýšlet bitevní plán. Věděla ,že Vitani to určitě řekla ,ale Lví říše přeci nevěděla kdy Zira a její prohnaní lvi a lvice začnou útočit. Což dávalo Ziře značné výhody.


**Lví říše**

Vypadalo to ,že Simba s Kopou ani neusnou ,ale asi půl hodiny po rozhovoru oba dva leželi na zemi a chrápali. 

Doufám ,že se vám část líbila a byla bych ráda za hvězdičky :)

Kopa's PrideKde žijí příběhy. Začni objevovat