11.Smutek ve Lví říši

174 6 0
                                    

Uplynula sice nějaká doba ,ale i přesto byla nálada ve Lví říši pochmurná.

**Pohled Kiary**
Seděla u hrobu svého otce a snažila se potlačit slzy ,které měla na krajíčku. Vedle ní seděl Kovu ,který se ji snažil nějak utěšit. "Nebyla jsem připravená na takovou ránu,zrovna když přivedu na svět děti tak se stane tohle" polykala slzy Kiara. Naštěstí Vitani zrovna hlídala malou Amiru a Moyta. Kousek od nich seděl Kopa ,který měl furt skloněnou hlavu. Kiara kývla na Kovu ,že se jde podívat za bratrem. Přesunula se k němu lehkým krokem a dala si hlavu na jeho rameno "Bratře,nedávej si to za vinu..není to tvoje chyba stalo se co se stalo o život přišel Simba i Zira. Zira prostě byla zaslepená nenávistí stejně jako Scar" řekla a nadechla se.

**Pohled Kopy**
Seděl u hrobu svého otce a neustále ze v hlavě obviňoval z jeho smrti. Když k němu Kiara přišla nazvedl hlavu a vyslyšel si její slova "Měl jsem tomu zabránit" řekl a pokl slzu. Kiara se na něj usmála "Neboj se jednou i tahle bolest utichne a všichni budou šťastní" řekla a oblízla ho.

**Mezitím lví skála**
Vitani se aspoň trochu snažila si hrát s lvíčaty i když byla smutná ze smrti matky a Simby. Malá Amira jí furt tahala za uši "Teto,teto pojď hrát na hoňku". Vitani přikývla a začala běhat po jeskyni. Opravdu se ,ale musela přemáhat. Co by ,ale neudělala pro Kiaru byla to přece sestra jejího partnera a krále. Sice byla s Kopou už před Simbovou smrtí královským párem ,ale teď se jejich moc ještě více posunula. Vitani však o tohle postavení nějak extrémně nešlo a ani nechtěla smrt Simby. Simba se sice neshodl s její matkou ,ale ona ho měla svým způsobem ráda.

**Napajedlo**
Nala seděla u napajedla a polykala slzy. Vzpomněla si na všechno co spolu se Simbou v dětství prožili. Bylo to jako by část jejího srdce odešla neznámo kam.
Byl pro ní láska jejího života a pochybovala o tom ,že se někdy ještě zamiluje..

//Tak tu máte po dlouhé době nový díl :-) budu ráda za hvězdičky❤️

Kopa's PrideKde žijí příběhy. Začni objevovat