8. Štěstí si nás zase našlo

205 6 0
                                    

Uběhl další rok a ve Lví říši se proháněla dvě lvíčata jejich jména byla Amira a Moyto. Jednalo se o potomky Kiary a Kovu. Celá Lví říše samozřejmě oslavovala zároveň se však všichni báli toho ,aby zrovna teď Zira neudeřila. Lvíčata už měli týden takže uměli chodit a pomalu i mluvit. Nala se Simbou si užívali toho ,že se stali prarodiči. Dokonce i Vitani se trochu odreagovala a hrála si se svým synovcem a neteří. Kopa však měl jiné starosti snažil se občast zajít za Kiarou a Kovu ,aby si prohlídl jejich děti ,ale musel se starat o bojovou strategii nad kterou přemýšlel od rána do večera.
**Pohled Vitani**
Byla znepokojená tím ,že Kopa furt někde byl a něco řešil sice věděla ,že Kopa musí vymyslet strategii ,ale občas zapomínal i rodinu. Vitani se rozešla k napajedlu kde obvykle Kopa se svojí smečkou projednával strategii. Byla však překvapená když ho tam uviděla o samotě tak si k němu přisedla "Nemůžeš se aspoň na pár hodin denně odrthnou od práce? Já vím ,že jde o bitevní plány ,ale zapomínáš na rodinu malá Amira se furt na tebe ptá" řekla a lehce do něj žduchla hlavou. Kopa přikývl a podíval se na svojí milovanou Vitani "Až tohle všechno skončí slibuju ti ,že si čas udělám" řekl. Vitani to až někdy vytáčelo to ,že si neuměl udělat čas no budiž.

**Mezitím útočiště Ziry**
Ekundayo právě docvičil poslední lvici která byla potřebná do armády. Zira se nadšeně usadila na výběžek a promluvila "Drazí chladnokrevní spojenci už brzo budeme moc vyjít do Lví říše a vzít si co nám patří" řekla se šíleným smíchem.

Děkuju za hvězdičky nebudu teď psát moc pravidelně ,ale pokusím se aspoň 2-3 krát týdně hodit nějakou část.

Kopa's PrideKde žijí příběhy. Začni objevovat