Bylo tomu asi půl roku co se odehrála bitva mezi vyhnanstvím a Lví říši a právě v téhle bitvě přišla Vitani o matku která spadla ze skály rovnou do tekoucí řeky. Vypadalo to tak ,že Zira nepřežila a všichni se smířili s tím ,že je mrtvá. Zas taková to pravda nebyla shodou okolností pobývala kousek od místa kde se Vitani zatoulala otázka je jestli se tyto dvě znovu shledají nebo jím osud přichystá něco jiného.
**Pohled Ziry**
Ležela u potůčku a znuděně pozorovala ryby které by bez mrknutí oka rozdrtila. Znovu si vybavila to jak padala z hráze kdyby se tenkrát chytila Kiary asi by dopadla líp jenomže Zira nechtěla být nikdy hodná a vždy chtěla pomstu Simbovi a jeho rodině a jen tak něco jí nezastaví ani teď. Potřebovala však nabrat trochu sil ,aby se mohla vrátit do Lví říše a taky si najít pár spojenců což v téhle pustině byl velice těžký úkol.**Pohled Vitani**
Blahočila se furt dál a dál občas si však trochu odpočinula. Bylo na ní vidět ,že se moc neprospala jenže Vitani na to kašlala potřebovala se nějakým způsobem vrátit do Lví říše ať to stojí co to stojí.A právě o několik minut později se stalo to osudové setkání. Vitani došla k potúčku u kterého ležela Zira a podezíravě si lvici prohlížela. Když lvice (Zira) pootočila hlavu vyskočila na tlapy a šla blíž k Vitani "Vitani jsi to ty?" nemohla z Vitani spustit oči. Vitani byla jako v tranzu "Jak jak...je to možžné ,že jsi na živu?" měla skoro problém vypustit ze sebe slovo utrpěla velký šok. Ono to není moc jednoduchý si myslet o někom ,že je mrtvý a potom zjistit ,že žil v omylu a ten dotyčný žije. Obě lvice se skoro daly do breku na to ,že měly obě vyhnaneckou krev. Vitani náhle zapomněla ,že se má vratit domů což nebylo dobré.
**Mezitím ve Lví říši**
Kopa se beznadějně vracel z první výpravy ohledně hledaní své partnerky. Jediné co ho drželo byla smečka a rodina byli pro něj nehoráznou oporou. Do všeho se zapojil i jeho švagr a sestra Kiara. Švagr Kovu byl také znepokojený tím ,že se Vitani ztratila byla to totiž jeho sestra. Lví říše hold neměla teď moc krásné období ,ale jak se říká všechno zlé je k něčemu dobré.
ČTEŠ
Kopa's Pride
ספרות חובביםPříběh o vládě Simbova syna Kopy který se ve filmu vyskytl pouze jednou.