Jak šel den po dni začalo být zase teplo a déšť se objevil jen vyjímečně. Vitani se procházela kolem napajedla se svými malými zvědavci. Nia se umělá už tak v útlém věku nést jako princezna "A mami,že se ze mě stane královna jednou?" vyptávala se furt své matky. Vitani se pousmála "Ještě máš své bratry a bratrance a sestřenici buď trpělivá". Vitani se najednou tak zastesklo po lovu,že si vyhlídka Antilopu,kterou krvavě zkolila a pochutnávala si na čerstvým mase.
**Mezitím rokle**
Kiara seděla spolu s Amirou,Nalou a Moytem u hrobu Simbo. Přišli na jeho hrob dát nějakou tu kytici. Amira s Moytem si ho matně vybavovali,ale Kiaře ukápla slza byl to přeci její otec. Nala Kiara ukliďnovala,ale sama se nebránila vzpomínkové slze. Neznamenalo,že když teď byla se Zukem,že zapomněla na svého milovaného Simbu. "Moc mi chybíš otče" povzdychla si Kiara,která zrovna polikala slzy.
Po chvilce se skupina rozešla Nala,Amira a Moyto šli na lví skálu a Kiara se šla projít směrem k hranicím.**Hranice Lví říše**
Seděla na proti něho a hleděla mu do očí její dech zpomaloval. Potřebovala ho vidět i když on k ní necítí to co ona k němu má přeci Vitani. Kopa se na ní koukl a zeptal se "Proč si mě chtěla vidět Hasanati? Víš,že to nemůže kdyby nás viděla Vitani špatně by si to vysvětlila nemohu to riskovat". Hasanati se zamračila nelíbilo se jí,že kdykoliv když Kopa byl s ní skončila jejich konverzace u té vyhnankyně Vitani. Hasanati nám pomalu začíná vystrkovat drápky není to hodná lvice jak vidíte. Zrovna tu chvíli byla kousek od nich Kiara,kterou dvojice zaujala,a tak se schovala za strom a koukala,poslouchala. "Mě je vše jedno Kopo já tě miluji!" řekla a přiskla čumák k tomu Kopovýmu. Kiara vytřeštila překvapeně oči a otevřela tlamu. Tohle bylo pro ní jako zlý sen co bude teď dělat když odhalila takovou příšernost?
Má být na bratrově straně a nebo na straně své švagrové? Prudce se odrazila z místa a utíkala směrem na lví skálu.
Toho si všimnul Kopa,který začal panikařit "Sakra Hasi proč si to udělala?!" bez rozloučení vyběhl za Kiarou.//Další část je tu!! To se nám to vyvrbilo co? Začíná jít do tuhého..Jinak nahoře je Kiara:)
ČTEŠ
Kopa's Pride
FanfictionPříběh o vládě Simbova syna Kopy který se ve filmu vyskytl pouze jednou.