13.BÖLÜM

42 3 0
                                    

Saat kaç olmuştu Süveyda ortada yoktu ve Çağrı'yı daha fazla oyalayamıyordum. Derken birden kapı çalınca heyecanla kapıyı açmaya indim alt kata. Koşarak gidip kapıyı açtım. Karşımda gördüğüm kişiyle ölümün kokusunu çektim içime.

~ Beni içeriye almayacak mısın Meryem?

- Aa...şey tabi gir.

Barış'ı içeriye alıp kapıyı kapattım ve kapıya yasladım. İşte şimdi bittim ben.Ne diyecektim Barış'a" Süveyda hastaneye gitti daha gelmedi." Ondan önce Şeyma yakardı çıramı. Şeyma aklıma gelince koşarak salona girdim o Süveyda'yı evden çıkarken görmüştü bende Barış'ın yanına gidiyor demiştim. Öldüm ben öldüm.
Barış üçlü koltuklardan birine oturmuştu. Şeyma'da yanında oturuyordu tam konu ondan açılınca aklıma bir fikir hücum etti resmen. Heyecandan bağırdım.

- Şeymaa!!

+ Ne var bir şey mi oldu?

- Yok ya ben şey diyecektim odamın yeni hâlini görünce bayılacaksın hadi gel bir bak.

+ Tamam sonra bakarım.

- Yaa lütfen ama yaaa.

+ Tamam dedikya misafirin yanında ayıp.

~ Sorun değil belliki bir derdi var siz gidin bakın ben yabancı sayılmam.

Aferin enişte sana. Kırk yılın başı bir işe yaradın. Saymayı kolundan kapattığım gibi benim odaya götürdüm Çağrı da odadaydı.

+ Ee ne derdin var söyle çabuk adama ayıp oldu.

Önce bir yutkunup son duamı ettim içimden.

- Hani Süveyda, Barış'ın yanına gidiyor demiştim ya...

+ Sakın başka yere gitti deme.

- Ben...çok özür dilerim normalde şimdiye gelmesi gerekiyordu.

+ Ah Meryem ah, senle sonra konuşucaz ara hadi Süveyda'yı.

- Tamam.

Cebimden telefonu çıkardım. Rehberden numarayı bulup aradım. Bu arada Çağrı da bana kızgın gözlerle bakıyordu. Süveyda'ya ulaşılamıyordu.

- Ulaşılmıyor.

+ Heh hadi bakalım Meryem Hanım git Barış'a anlat.

Dedi. Bir sesle irkildik hepimiz.

~ Neyiymiş bana anlayacağın?

Barış biz uzun süre inmeyince bizim yanımıza gelmişti.

- Şey......Süveyda... hastaneye gitti benden de Çağrı'yı oyalamamı istedi ama...hâlâ ortada yok...ulaşamıyoruz da...

~ Ah be kızlar bu şimdi mi söylenir.

Hemen telefonunu çıkarıp birini aradı. Bir şeyler konuşup kapattı telefonu.

~ Hadi salona inelim anlatın şu olayı tastamam. Bende haber bekliyorum.

Olayı tastamam anlatmıştım anlatmasına ama korkuyordum açıkçası bu adamdan sinirlenince kendini kaybediyordu Çağrı'yı son tartakladığı halini düşününce verdiğim tepkinin normal olduğuna kanaat getirdim. Biraz sonra hepimiz susmuştuk ki Barış'ın telefonu çaldı. Önce telefonda konuşan kişiyi dinledi sonra birden ayağa fırladı. Bir hışımla kapattı telefonu.

- Ee ne oldu bir haber var mı?!

+ Hayır yok ama ne tesadüf ki Enes'te bu gün iş seyahatine çıkmış.

NİKÂH ŞAHİDİNİN AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin