14.BÖLÜM

52 4 0
                                    

Kapı açıldığında Enes karşımda duruyordu ve beni gördüğüne şaşırmıştı. Eli kapının kolunda kalakalmıştı içerden bir ses geldi önce

- Kim geldi Enes?!

Sonra sesin sahibi geldi beni fark etmemiş olacakki kapıyı bana ve adamlarıma sonuna kadar açmıştı. Beni gördüğünde şaşırmıştı ki bir baş hareketiyimle üç adamım onun üstüne yürüdü kaçmasına fırsat vermeden her biri bir kolundan tuttu diğeri de başında bekledi. Onu içeriye götürdüler salon ve mutfak arasındaki tahta zeminli eşya olmayan yerde beklettiler bende elimdeki silahı Enes'in alnına daydım. Onu da içeriye geçirdim Süveyda ile aralarında bir metre belki bir buçuk metre ancak vardı. Benim arkamdan diğer adamlarım içeriye girdi ve kapıyı kapattılar bir kısmıda dışardan evin etrafını sarıp beklediler. Adamlarımdan biri Enes'in dizine arkadan vurdu ve yere diz çökmesini sağladı ve iki kişi onu omzundan tutarak olduğu yere sabitledi.

- Barış,Barış yapma nolur,bırak gidelim.

+ Evet burdan biri gidecek ama bunun kim olacağına sen karar vereceksin.

- Sana yalvarıyorum ben kalırım o gitsin bırak onu .

+ Benim anlımda enayi yazmıyor. Şimdi seçimini yap ki bende bir karar vereyim bu adamı seçersen onu öldüreceğim. Yok beni seçersen iki güne evleneceğiz bu adam da yurt dışına gidecek.

Süveyda adamların elinden kurtulmaya çalışıyordu acınacak hâldeydi. Bende onu tıpkı Enes'i sevdiği gibi seviyordum. Enes ona seslendi

- Sakın Süveyda böyle bir aptallığı sakın yapma!!!

Bu söylediği beni fazlasıyla sinirlendirdi bende bir yumruk patlattım ağzına yere düştü Süveyda çıldırıyordu onu bu şekilde gördükçe.

~ Tamam nolur dur yalvarırım bırak onu bırak gitsin.

Bir baş hareketiyle onu bırakmalarını istedim. Adamlar onu bırakır bırakmaz elimdeki silahı görmedi gözleri Enes'in yanına gelip onu yerden kaldırdı. Yüzünü avuçları arasına aldı sanki onun acısını hissediyor gibiydi. Enes'in dudağı patlamıştı bunu görmüştü üstündeki beyaz uzun kollu kazağın kolunu çekiştirerek onun dudağını sildi. Bu durum benim içimi acıtsada son kez görecek olması sebebiyle susuyordum. Sonra sıkıca sarıldı ona kulağına fısıldar gibi yumuşak ve kısık bir tonda konuşuyor bir yandan da saçlarını okşuyordu.

~ Canım,sol yanım beni hiç affetmeyeceksin biliyorum yinede senden özür dilerim,sana gelmeye geç kaldığım için,seviyorum diyemediğim için veni affet sana yalvarıyorum iki gün sonra sende git burdan Amerika'ya git. Birini sev beni sevemediğin kadar sev benim elimi tutamadığım kadar tut elinden. Tut ki düşmesin,sarıl ki üşümesin,sev ki benim gibi aç kalmasın sevgiye......
KARAM......seni seven bi kalbi affet ne olur ben son nefesimi verinceye kadar gelme. Sana söz veriyorum son nefesimi vermiş olsamda bir gün geleceğim sana.

Kollarını gevşetip çekti boynundan. Elini kendi boynuna götürüp bir muska çıkardı onun boynuna taktı. Enes'in yanağına yaklaştı gözünden bir damla akan yaş eşliğinde kokusunu çekerek bir buse kondurdu. Son bir kez elini saçlarında gezdirip ona son kez

~ KARAM...

dedi ve ayağa kalktı onuda elinden tutup ayağa kaldırdı,eğilip yerde kirlenen pantolonunun dizlerini temizledi. Sonra ona arkasını dönüp bana geldi. Adamlarıma yine bir baş işaretiyle Enes'i götürmelerini söyledim. Enes yanımızdan geçerken son bir kez onun uzattığı elini tuttu ama elleri ellerinin arasından kayıp gitti. Enes'i arabalardan birine bindirdiler Süveyda o gözden kayboluncaya kadar arkasından baktı.
+ Hadi bizde gidelim.

Dedim yüzünü bana çevirdiğimde ağladığını gördüm. Sonra bir anda kucağıma yığıldı......

※※※※※※※※※※※※※※※※※※※

Bazen hasret kalırız bir damla sevgiye ama sevemeyiz. Kendimizce sebeplerimiz vardır. Gidenin gitmesi kalanın da kalması için....

Bu yağmur, bu yağmur, bu kıldan ince,

Nefesten yumuşak, yağan bu yağmur.

Bu yağmur, bu yağmur, bir gün dinince,

Aynalar yüzümü tanımaz olur.

Bu yağmur, kanımı boğan bir iplik,

Tenimde acısız yatan bir bıçak.

Bu yağmur, yerde taş ve bende kemik,

Dayandıkça çisil çisil yağacak.

Bu yağmur, delilik vehminden üstün,

Karanlık, kovulmaz düşüncelerden.

Cinlerin beynimde yaptığı düğün,

Sulardan, seslerden ve gecelerden...

NECİP FAZIL KISAKÜREK

NİKÂH ŞAHİDİNİN AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin