Benim hayatım yurttaki kızlardan ibaretti.
En yakın artkadaşım Yağmurla birgün yurttan kaçtık . Yağmur sevgilisinden ayrılmış kafa dagıtmak istedi. Bende kırmak istemedim onunla dışarı çıktım.
Yolda yürürken iki serseri bize laf attı. Biz ilk duymamazlıktan gelip gitmek istedik. Ama onlar peşimize takıldılar. Çocuklardan biri bize hepsi sizinmi yavrum dedi.
Ben sinirle ne dedin sen dedim.
Yağmur yalvarırım Asi uyma şunlara diyordu.
Yağmur bırak diye bagırdım
Arkamı döndügüm aman Allah'ım bu ne yakışıklılıkdı.
Çok gene hepsi senin mi yavrum dedi ve benim kafayı gömmem bir oldu.
Çocuk bana serttizde dedi.
O sırada polis geldi.
Çocuklar demesin mi bu kızlar bize para karşılığı ilişki teklif ediyorlar.
Bu ne diyor lan deyi verdim.
Yok öyle birşey bunlar bize laf attı desekte emliyete zorla götürüldük.
İşte şimdi ayvayı yedik Yağmur dedim.
Müdüre anne geldi bize ne oldu dedi neden yurttan kaçtınız diye kızdı .
Sonra bana dogruyu anlatın dedi.
Bizde olan biteni anlattık sonra polis memurlarından biri gelip bize kızlar yarın hastaneye gidicek dedi.
Hayır istemiyoruz desekte ertesi gün hastaneye götürüldük.
Zorla tam muayene edilecekken şikayetlerini geri çektiler.
Bizde hastaneden çıkıp yurda gittik.
Allah'tan gazetelere düşmedik bir iftira yüzünden ismimize leke gelsin istemezdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asi Kız
RomanceBu benim 2. kitabım diğerlerinden biraz farklı olsun istedim. Asi bir kız asi bir karakter ve baş rolümüzde gene aşk var tabi