Ummadığın Odun Burnunun Dibinde Biter

9.3K 368 2
                                    

Arkadaşlar bu bölümü Asi'nin ağzından anlatacağım inşallah begenirsiniz vote ve yorum bekliyorum.
****
Adımıza da leke gelsin istemediğimizden karakoldan hemen yurda gittik.
Daha üstümüzü değiştirip okula gidicektik. Bu yüzden hemen yurttaki yatak haneye çıktım. Beyaz darpaça pantolonla turkuaz mavisi penyemi aldım dolaptan ve hemen üstüme giydim. Turkuaz mavisi konverslerimide giydim kızlardan makyaj malzemelerini istedim. Bir rimel ve bir gözkalemi sürüp kendimi hemen sokaga attım.
Sanki herkrzin gözü bende idi.
Okula vardım okulda taş gibi çocuklar vardı ama hepsinin amacı farklı daha hiç uzun ilişkisi olanını görmedim. Oğlanlar taş kızlarıda afet anasını satayım.
Bu düşünceler içerisinde sınıfa dogru ilerlerken arkamdan bir el bana dokundu.
Kim lan bu odun omuzumu oydu diyerek arkamı döndügüm de o çocukla karşı karşıya gelmem bir oldu.
Bu ne yakışıklılıkdı ya ne oluyor lan bana eriyorum sanki kendine gel Asi kendine gel.
- Ne var dedim bir hışımla.
- Bana sesini yükseltme dedi karşımdaki ses.
-Yükseltirsem ne olur genemi iftira edip hapise attırırsın dedim.
-Sinirli bir şekilde omuz atarak yanımdan uzaklastı.
Arkasından odunnn diye bagırdım.
Sinirle sınıfa geldigimde odun yerime oturmuştu. Bunun burda ne işi vardı bilmiyorum.
Sırama doğru gittiğimde yerimden kalkarmısın dedim.
-odunsa hayır kalkamam dedi.
-Sinirle yanına oturdum odun ne olcak.
Sinsi bir şekilde güldü.
-Sonra dönüp bana ben kimim sen biliyormusun önce git öğren sonra bana gel dayılan.
-Sana kim olduğunu kısaca söyleyeyim iftiracı odunsun.
Ummadığın Odun Burnumun dibinde bitmişti. Okul bittiginden yarın kim olduğunu ögrenecektim.

Asi KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin