Asiyeyi bulamadım. O sinirle bara gittim içtim. Asılan kızlarmı arasın tam bardan çıkarken adamın biri bana çarptı.
Ne oluyor lan demeye kalmadan kendimi kavganın tam ortasında kaldım zaten sinirliydim bende kavgaya girmiş oldum kavganın ortasından beni Cem çıkardı.
Cem benin en yakın arkadaşımdı bana nere gitcez dedi simdi.
Cevap netti Asiye nin evine.
Adamlarım evi biliyordu bizi Asiyenin evine getirip bıraktılar. Cem kapıyı çaldı.
Asinin agzından
Lan bu saatte kim bu alacaklı gibi kapıyı çalan.
Kapıya doğru gitmeye başladım. Kapıyı açtığımda Baran kucağıma düştü.
Baranın yanındaki kibar çocuk bana Asiye iznin olursa bu gece burda kalabilirmiyiz. Senin yardımına ihtiyacımız var dedi.
Içeri geçin dedim o çocuk adının Cem olduğunu söyledi.
Cem size ne oldu.
Cem bana kavga ettik Baran buraya gelmek istedi.
Peki ama Baran benim evimi nerden biliyorduki diye kendi kendime düşünüyordum.
Cem'e dönüp ben banyodan ilk yardım malzemelerini getireyim.
Cem tamam anlamında kafasını salladı. Bende banyoya doğru gittim. Bugün kızdıgım cocuga bugün acıyordum.
Aşağıya indim Baranın yaralarını temizledim. O sırada Cem'e telefon geldi ve bana ben gidiyorum dedi.
Bende peki dedim.
Cem elindeki poşeti bana uzattı adamlar verdi Bara'nın dedi peki dedim. Cem'i gecirip yolcu ettim.
Sonra Baran'ı banyoya götürdüm zorla çok agırdı. Zar zor banyoya soktum küvete oturtup ılık suyla ayıltmaya çalıştım.
Ne oluyor lan diye bagırmaya başladı.
Bağırma be rezil etcen herkeze bizi .
Baran bana Asi kızım senmisin diye birden çekince dur yapma demeye kalmadan Baranın kucağına düştüm.
Of ya of diye Baran'a bagırdım.
Baranın kucağından kalkıp baranıda kuvetten çıkardım
Bu haliyle bile çok yakışıklıydı.
Onu yatak odasına gördüm.
Cem'in bana verdigi poşetin içine baktım eşortman vardı. Barana verdim içerden gelebilirsin sesini duyunca içeri girdim.
Sen burada yat ben oturma odasında yatarım dedim.
Baran lütfen yanımda kal deyince peki dedim.
Yatagın kenarına oturdum. O bana bakarken uyuya kaldı.
Ben öylece ona bakarken uyuya kalmışım. Sabah kapının çalışıyla uyandıgımda Baranın bana sarıldıgını gördüm oha diye bağrınca Baran uyandı bana sinsice güldü. Oha lan oha diye bagırdım bu arada kapı kırılırcasına çalınıyordu.
Barana dönüp senle sonra konuşcaz dedim.
Aşağıya indim kapıyı açtım.
Cem gelmişti bana Baran uyandımı dedi evet dedim.
Tam o sırada Baran yanımıza gelip bana Günaydın güzellik deyip yanagımı sıktı.
Bana bak senin elini kırarım oğlum dedim.
Cem kahkaha attı havada aşk kokusu var dedi.
Ben ve Baran ikimizde aynı anda kes sesini dedik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asi Kız
RomansaBu benim 2. kitabım diğerlerinden biraz farklı olsun istedim. Asi bir kız asi bir karakter ve baş rolümüzde gene aşk var tabi