Merhaba arkadaşlar yine ben artık kitabın sonuna yaklaşıyorum umarım istediginiz gibi olmuştur.
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.
~~~~~~
Bir anne evladını nasıl bırakır hep bunu düşünüyordum.
Aklım almazdı. Benim annem anne demeye bin şahit isteyen o kadını hiç anlamadım. Bu yüzden onu hiç aramadım. Beni bir çöp kutusuna hiç acımadan bırakan o kadını hiç anlamıcam. Benki daha anneliģin başındayken bebeklerimi korumaya çalışıyorum o ise bir çöplüğe atmış. Bu kadarmı yüktüm ona beni hiçmi sevmemişti. Bu nasıl annelikti.
Aramadım çünkü ne diyeceğimi bilemedim.
En çokta yağmurlu gecelerde onu arardım. Ben onun kokusunu bile bilmezken. Anne kelimesini bile bilmezken anneli öğrendim. Örnek alacak bir annem bile yokken.
Ona bu denli öfkeli iken onu birkez görmek isterdim neden beni bıraktın diye sormak isterdim.
Baranın ağzından
Daha bu zamana kadar bir kere Asi'nin ağzından Anne lafını bile duymamışken son zamanlarda geceleri anne diye inler olmustu. Bazen ise dize söz veriyorum bizi ancak ölüm ayırcak diyordu karnını okşayarak.
Ben Asi'den gizlice Annesini aramaya başlıcaktım.
Yetiştirme Yurduna gittim Asi'den gizlice onu ilk çöplüğe atmış sonra polisler bulmuş onu bırakan vicdansızı.
Sevim Hayat diye biriymiş annesi. İstanbul'dan Ankara'ya gitmiş.
İyice araştırınca kadına tanımadığı biri tecavüz etmiş.
Hamile kalınca ailesi bunu öğrenince evden kovmuşlar. Oda tek çağre cocuğu dogurup çöpe bırskmış sonrada kendi canına kıymış.
Bu duruma çok üzülsemde Asi'ye bunu nasıl anlatacağım mı bilemedim.
Akşam oldu eve geldiğimde beni kapıda Asi karşıladı.
-Hoşgeldin Hayatım.
-Hoşbuldum Canım.
-Nasıl bu gün mide bulantım varmıydı.
-Yoktu aşkım artık azalmaya başladı. Nede olsa 4.aya girdik babası.
-Asi sana birşey diyecem ama kızmak yok.
-Tamam kızmıcam söz.
-Ben bir kaç gündür senin anne diye sayıklamalarını duydum bunun üzerine anneni aradım.
-Ne yaptın ne yaptın.
-Bak kızmıcam dedin bebeklerimizi düşün.
-Tamam kızmıcam ee sonra.
-Annen hakkında herşeyi öğrendim.
-Beni nedem çöpe bıraktığınıda öğrendin mi bağri.
-Evet öğrendim.
-Neden bırakmış peki.
-Çünkü annene biri tecavüz etmiş buda yetmemiş ailesi hamile olduğunu öğrenince evden kovmuşlar.
Oda seni doğurup kendi canına kıymış.
-Ne yani annem ölmüşmü?
-Evet aşkım malesef evet.
-Sen bana anneni buldum diyince sevinmiştim bir mucize gibi gelmişti ama şimdi o mucize bir acı daha getirdi.
-Ağlama Asi.
-Bizi hić bırakma Baran.
-Bırakmam Aşkım bizi ancak ölüm ayırır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asi Kız
RomansaBu benim 2. kitabım diğerlerinden biraz farklı olsun istedim. Asi bir kız asi bir karakter ve baş rolümüzde gene aşk var tabi