Hemen bir taksi çağırıp aşşağı kata indim. Annem çoktan gitmişti. Taksinin sesiyle dışarı çıktım okul şehrin diğer ucundaydı hergün bu yolu çekmek ölüm tabiki bir süre alıştıktan sonra arkadaşlarla ayrı eve çıkardık belki diye hayaller kurarken '' hanımefendi okula geldik''diyen şoförün sesiyle irkildim. Ücreti uzatıp teşekkür ettikten sonra arabadan indim. Ve okul karşımdaydı bir süre okula baktıktan sonra okulun bahçesine girdim. Dikkatli ve etrafı süzen bakışlarla yürüyordum okulda tanıdık yüzler aramaya çalışırken fazlasıyla sert olan bişeye çarptım ah lanet olsun canım çok acımıştı. Kapıya felan çarptığımı düşünüyordum fakat bahçenin ortasında kapının ne işi vardı. Kafamı kaldırmamla takılı kaldığım o karanlık gözler beni sanki hapsetmişti kendine, esmer siyah saçlı harika bir vücuda sahip olan meteor du bu harbiden kusursuzdu. '' Dikkat etsene güzelim ilk günden olay çıkarttırmayın bana''diyen kişiden gözlerimi aldıktan sonra sinirli bi şekilde '' dikkat etsene bay ukala, öküz.... '' derken sözüm kesildi '' bilmem farkında mısın tatlı ama sen bana çarptın'' diye pis pis sırıtıyordu. Tam ağzımı açacakken '' Uraz hadi artık gitmemiz gerekiyor'' diyen gruba baktım. Demek adın Uraz müthiş....